de eerste dag - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu de eerste dag - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

de eerste dag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

10 Oktober 2011 | Slowaakse Republiek, Piešťany

vanmorgen vroeg bij de dokter, dus niet geen uitslapen. half 7 stond de wekker. Eerst maar even ontbijten... de eerste dag kan erg lang zijn omdat alles hier zo langzaam kan gaan, maar wonder boven wonder, het was zowaar allemaal op afgesproken tijd... hoe is het mogelijk, hier in Slowakije.. ;).
en direkt door van de dokter naar het loket waar de afspraken gemaakt worden voor de kuren. en zie daar ook de eerste 4 kuren op papier.
Mooi dus direkt begonnen met gymnastiek in het water. dan door naar de modder, dus die zit al weer prachtig onder de nagels te prijken.
en om half twee heb ik een watermassage. Nieuwe kuur hoorde ik al in de wandelgangen. (Alie had em vanmorgen al)
en Ronald had er een filmpje van gezien op de site van het kuurhotel ofzo.
Maar het zal me benieuwen.
Onze buufie heeft zometeen pas haar afspraak bij de dokter, dus ze zal de hele middag nog wel zoet zijn met haar kuren.
Het is toch raar dat je sommige mensen meent te horen. Maar die zijn helemaal niet eens mee dit jaar... zouden we zo aan elkaar gewaagd zijn dat je al het goevoel hebt dat ze gewoon tussen de groep lopen, terwijl ze gewoon in Fryslan vertoeven? (of begint mijn leeftijd me parten te spelen???)
het eten was gister als vanouds.... lauw en droog. maar vandaag is het al weer een stuk beter. Misschien was het beter dat het wat slechter zou zijn (voor mijn gewicht dan, he?)
We hadden wel een schitterende zonsopgang, zo achter de berg vandaan.
dan word je direkt al wakker met een liedje in je hooft ;)
(" ik hef mijn ogenen op naar de bergen, waar komt mijn hulp vandaan...")
het is hier buiten 12 graden en vanmorgen vroeg was het nog maar 5, dus het begint al wat beter te worden;)

Allen hartelijk dak voor de reacties, altijd leuk te lezen. groetjes en nu moet ik weer gaan anders kom ik te laat op mijn kuur.
see you,Anneke ( en groeten van Gaatse)

  • 10 Oktober 2011 - 10:56

    :

    @ Alie, ja het was KLM.
    zat prima en er ratelde weinig door slecht onderhoud ;)

  • 10 Oktober 2011 - 11:08

    Alie:

    Geen wonder dat je sommige mensen hoord daar in de gangen, er is al zoveel lawaai door ons gemaakt dat het vast nog jaren nagalmd

  • 10 Oktober 2011 - 12:33

    De Bakkertjes:

    Hee hallo buurtjes,

    Ik werd zondagmorgen wakker en dacht gelijk aan jullie, nu zitten jullie daar alweer. ik hoop dat jullie en goede reis hebben gehad. Het heeft hier bijna de hele dag geregend, niks aan. Vandaag is het droog maar het waait wel erg hard. Ze zijn begonnen met de weg in Baaium dus dat wordt weer omrijden. De groetjes aan Gaatse en iedereen die mee is en sterkte met alles. Zet hem op buuf!!!! Groet en dikke kus van de Bakkertjes

  • 10 Oktober 2011 - 14:57

    Elza:

    Lekker bezig zo de eerste dag.
    Het is hier ook fris hoor.
    Van Joukje de kamernummers al gekregen, komt straks nog wel wat met de post/
    Groetjes ELza.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

Slowakije 2011

kuurreis naar Piëstanie

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2011

goede morgen allemaal

29 Oktober 2011

laatste letters

28 Oktober 2011

weg

27 Oktober 2011

laatse loodjes

26 Oktober 2011

goeie middag

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 68604

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: