dag een deel twee - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu dag een deel twee - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

dag een deel twee

Door: webmaster

10 Oktober 2011 | Slowaakse Republiek, Piešťany

Vanmiddag dus een nieuwe kuur.
Onderwater massage maar dan doet het bad het werk, geen brandspuit meer op je lijf door een medewerker, aangenamer en minder hard. vraag me wel af waar de dames en heren heen zijn gegaan die er werkten. Dit is goedkoper zeker, maar het is er wel prachtig verbouwd, heel on-Slowaaks...
maar de eerste dag zit er op.
Vanmiddag nog naar het nieuwe winkelcentrum gelopen, (voor de insiders; de oude supermarkt is er dus niet meer en er is een heel nieuw winkelcentrum waar de oude markt stond)
Het programma van de meesten van ons lag vanmiddag onder de deur door geschoven en ik mag morgenochtend om 7 uur aantreden bij het spiegelbad.
Oef. Mag het ietsje later? Nee dus.
G heeft een wat minder vroeg programma en Joukje heeft nog geen programma gekregen en weet nog niet wat er voor haar te doen zal zijn.
Nou, de eerste dag heeft al een mooie " giesel" gehad.
oan't moarn.

• 10 Oktober 2011 - 18:00

Iekje:

No it is ek al wat, Krekt derre en dan drekst al oan it wurk!!!
    Mar goed Anneke, je witte wer as jo it foar dogge!!!!
    Succes mei alles en de groetnis ek oan Gaatse, en we halde contact!!!!

GRoetnis, Iekje en Wybe

• 10 Oktober 2011 - 20:23

Tineke Z.:

Dat lijkt mij wel vreselijk eng die turbulentie die jullie hadden. Werden jullie daar niet misselijk van?
    Maar jullie zijn gelukkig weer veilig aan gekomen, en de eerste dag is al weer voorbij. Wel vroeg die kuren 's morgens. Groetjes Tineke.

• 11 Oktober 2011 - 09:00

Klaske:

Ik wie te let om jim in goeie reis te winskjen mar ik lês dat jim goed oankaam binne!Dochst ek efkes de groeten oan Gaatse? Ik lês wol it is hurd wurkjen. Ik bliuw jim folgjen,,...Groeten KLaske