vanmogen vroeg - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu vanmogen vroeg - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

vanmogen vroeg

Door: webmaster

11 Oktober 2011 | Slowaakse Republiek, Piešťany

7 uur aantreden vanmorgen, dus 6.10 het wekkertje gezet, even rustig wakker worden en dan maar die kant op, want het wandeltempo ligt niet erg snel bij mij, en we moeten 10 minuten voor de kuur aanwezig zijn.
Dus vanmorgen door de rustige gangen van het kuuroord, denkende " waar is iedereen?" zeker nog lekker te koesen...maar bij de kuur aangekomen zat Alie al op me te wachten. dus het was voor de anderen niet echt een rustig spiegelbad, haha.
Daarna door gehobbeld naar de eetzaal en toen weer door naar onderwater massage... wat een "put wurk" om in en uit dat bad te " knoffelen" Maar voor vandaag is het dan weer gelukt.
Joukje lag al vroeg voor wat vroeger de afsprakenbalie werd genoemd, want op een vreemde manier was haar kuurboekje nog niet door de deur geschoven. Maar toen ze er aankwam was die afdeling nog dicht, dus aan haar kon het niet liggen.
Maar later trof ik haar in de eetzaal en ook haar kuur is inmiddels gestart.
Coba is al even naar het centrum (binnen stad) want die had vanmorgen vroeg een kuur en de rest heeft ze allemaal laat op de middag. Tja de dag moet dan toch wel een beetje om...
Ik mag zometeen nog naar de parafine om 12.15 en vanmiddag naar Endo.
daarna zit de dag er voor mij weer op.
G zit momenteel in het zwembad te spetteren.
en heeft vanmiddag ook nog twee kuren de laatste om een uur of 3.
Het regent hier vanaf gisteravond. Toen we terug liepen vanuit het centrum naar het kuuroord was het begonnen met miezeren en vanmorgen geen mooie zonsopgang, helaas.
En voor morgen staat er ook nog geen zonnetje op de bordjes waar het weer aangegeven wordt.
maar woensdag lijkt het beter te worden.
De stoeltjes en tafeltjes voor buiten worden beetje bij beetje naar binnen gebracht, dus hier wordt ook niet veel meer verwacht van het weer ben ik bang.
nog ja we zien wel, we zitten ook aan de berg kant dit keer en daar is 's middags ook al geen zon meer.
nu gaat het hier weer drukker worden en het is de bedoeling dat je maar een half uurtje zit, dus ik moet maar weer eens stoppen met tikken.
groeten en tot binnenkort maar weer.
groetjes van G en de rest.

• 11 Oktober 2011 - 12:08

Tineke Z:

Echt geen vakantie-oord daar! Zo vroeg jullie uit de veren moeten.
    Nou ja veren, liggen de bedden daar een beetje lekker?
    Ben even vergeten wat een spiegelbad ook al weer was.
    Groetjes van Tineke.

• 11 Oktober 2011 - 15:29

Elza:

Jeetje wat zijn jullie weer lekker vroeg.
    Moet er even niet aan denken.
    Bij jullie dus ook al triest.
    Hier ook nog steeds koud en af en toe een regenbuitje.
    Heerlijk lapjes weer.
    Maar helaas nog een bestuursvergadering vanavond en er zit een jaarvergadering aan te komen, dus heel erg druk.
    Groetjes probeer morgen wat op de post te doen. groetjes aan iedereen elza.

• 11 Oktober 2011 - 17:54

Heit En Mem:

Al twee keer vergeten op : Reaktie plaatsen. te drukken Door Tineke te recht gewezen te zijn ,gebeurd dat nu niet weer. Vandaag naar Dokkum geweest,van de PCOB erg gezellig.Groeten Heit en Mem

• 11 Oktober 2011 - 19:44

Klaske:

Hjir is it waar net better dus wat dat betreft....(Heerlijk quiltwaar, mar duizze muts sit har tiid te ferskiten efter de pc ;-))
    Lekker sliepe straks, dat sil wol lukke nei al dat hurde wurkjen en sa betiid fan bêd..