even snel - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu even snel - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

even snel

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

26 Oktober 2009 | Slowaakse Republiek, Piešťany

Hallo allemaal, weer even een paar letters tikken voor het eten.
kannog net even.
Vanmorgen mocht ik om 7 uur al aantreden, spiegelbad en massage er achteraan.
nou die massage was heftig, ik voel nog waar ze heeft zitten drukken en duwen.
Maar dat is bij massage altijd pijnlijk als je ergens al las hebt (heb ik me horen vertellen , toen ik nog meede dat massage alleen maar " lekker" voelde)
ze heeft me goed onder handen genomen en nu maar hopen dat ik me er snel beter van ga voelen en de beurse plekken snel weer vertrokken zijn.
Ook ben ik weer aan het leren traplopen... Ik snap dat jullie denken dat kon je toch al... dat klopt maar ik loop de laatste tijd niet meer goed de trappen af en dat klapt in de knietjes, niet lekker dus.
moet meer op de voorvoet landen en omdat daar de bulten zitten die pijnlijk zijn heb ik me een verkeerder techniek aangeleerd. dom maar wel begrijpelijk.
nu weer afleren dus.
het mooie weer is alweer op. gister zo mooi en nu is het maar zozo.
grauw en grijs, maar wel droog.
dus dat valt weer mee.
Ik kom net bij elktro vandaan... met handen ev voeten in een waterbakje met daar stroom door heen gaand....ook door mijn lichaam dus.
als je er bij na denkt....eng.
water en stroom is geen goede combi hebben we altijd geleerd.
maar het zal wel een goede reden hebben dat ze dit voorschrijven (het is nl goed voor de doorbloeding)
Vanmiddag gaan de dames op stap,
ze willen naar Tesco, ik denk ook even mee te gaan.
de mannen hebben geen zin...(ze willen geen od winkelen want ze zijn zaterdag ook geweest) ik was toen mee maar het shopt minder leuk met mannen denk ik , want we waren er zomaar weer uit.
Ik had nog even willen zien of ze ook briegaren hadden enzo, maar dat is er bijin geschoten.
dus vanmiddag op herhaling.
groetjes Anneke
bedankt voor de reakties, het is leuk ze te lezen.

  • 26 Oktober 2009 - 11:45

    Elza:

    Hoi Anneke, rustig doorgaan en misschien gaat het straks een stuk beter, het is ook de tweede week en dan krijg je meestal een terugval.
    Hoe is het met je sjaal of ga je nog meer breigaren bijkopen.
    Succes en groetjes ik ben even wat theekistjes aan het afmaken.
    Groetjes ELza.

  • 26 Oktober 2009 - 12:16

    Rommy:

    Ja, stroom en water ....ook niet echt mijn ding maar ja, het helpt wel he!!Wat leuk dat jullie ook even shoppen in Tesco, weer es wat anders dan de winkeltjes in het centrum. Joukje had al borduurgaren gekocht, hartstikke mooi!! Ik heb gisteren nog een tijdje naar de webcam van piestany gekeken maar jullie niet gespot, jammer!!
    He, sterkte met je kuren en het traplopen, rustig aan he!!groetjes!!

  • 26 Oktober 2009 - 15:12

    Matty:

    Brrr, dat electro en water verhaal klinkt wel errug lekker.... maar niet heus. Hihi, gaat je haar er ook rechtop door staan?????
    Veel sterkte met kuren, massages en winkelen :)

    liefs,
    Matty

  • 26 Oktober 2009 - 18:25

    :

    Hai M , ja de haren rijzen je ten berge, maar dan wel op je armen en benen en niet op je hoofd.
    dus als je dat wilt zul je gewoon Gel en veel haarlak moeten gebruiken, hihi

    groetjes A

  • 26 Oktober 2009 - 22:03

    Matty:

    He dame,

    Als je die behandeling weer krijgt, laat je G dan even een foto nemen??? Anders gaan we thuis in de herkansing hoor, die rijzende haren wil ik zien :):):)

    Welterusten ;)
    Matty

  • 27 Oktober 2009 - 11:41

    :

    haahhaa dat zou je wel willen, he?
    ik denk dat G zo wel wat inelkaar wil flanzen, waar weet niet of ik dat zo betrouwbaar vind, maar ik zal vragen iemand een fote te laten nemen, de kans dat G en ik samen bij electro zitten is er klein.
    groetjes A

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

slowakije 2009

Recente Reisverslagen:

08 November 2009

we binne der wer

07 November 2009

laatse kuurdag

06 November 2009

goeie moggel

05 November 2009

ben ik nog even

05 November 2009

hoihoi

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 68801

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: