warme kuren - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu warme kuren - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

warme kuren

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

27 Oktober 2009 | Slowaakse Republiek, Piešťany

het duurt altijd even voor de kuren aanslaan, maar op het moment voelt het of ik heel hard ben gevallen of zo.
heb inmiddels een boek uit.: "haar naam is Sarah" mooi boek.
vanmorgen om half 9 was ik aan aan het gymen in het water. met veel dames, maar minder dan de vorige keer, dus de kans eentje te verwonden was minder groot. (ik heb het ook niet geprobeerd,echt niet hoor)
daarna mocht ik een een "tubje"
een te klien bad waar je na tien minuten de tenen zo dubbel hebt liggen dat ze in de kramp schieten.
en als je dan overeind komt je boveneind koud wordt. maar het tubje is gewoon aan de kleine kant. daar komt het opneer.
de rest is vanmiddag nog druk aan het kuren, maar ik heb het allemaal al weer achter de rug voor vandaag.
we hebben afgesproken om vanmiddag naar Prior te gaan, heen reis met de bus en terug gaan we lopen...
Alie H heeft haar schoenen laten maken en dat koste maar 3 euro, dus Joukje en ik gaan die schienmaker ook proberen te vinden,zodat heet laarzen ook nog een poosje meekunnen.
Morgen hebben we een afspraak bij de dokter en kunnen evene overleggen wat er nog veranderd moet worden aan de kuur.
misschien moet ik even iets vragen voor mijn schouder, als mijn tijden dan maar niet gaan veranderen, want ik heb liever niet veel drukte op de middag.

  • 27 Oktober 2009 - 12:59

    Elza:

    Hoi anneke, rustig aan en inderdaad mooi boek.
    Lekker lezen en niet te veel gedoe.
    Hebben jullie mijn post nog niet?????
    Veel plezier in Prior.
    Groetjes ELza.

  • 27 Oktober 2009 - 13:29

    Matty:

    He meis,

    Wat ben je lekker trouw in je verslagen, leuk hoor. Maar uuh, doe je wel een beetje kalm aan met je schouder, kramp etc? Roberto verwacht je over een paar weekjes ook weer hoor en ikke natuurlijk :)
    Jouw boek ligt bij mij ook klaar, ik ben heel benieuwd, moet mooi / indrukwekkend zijn.
    Groetjes aan G en succes jullie.

    liefs,
    Matty

  • 27 Oktober 2009 - 15:46

    De Bakkertjes:

    Hallo, even een berichtje uit Baaium. Hier is alles goed. Kunnen jullie het nog wat volhouden? We kijken ernaar uit dat jullie weer thuiskomen. Iekje en ik hebben een dsatum gepland voor uit eten met de matenploeg. Even gezellig met elkaar op stap. We hopen dat jullie ook meekunnen. Veel liefs en tot ziens, de Bakkertjes

  • 27 Oktober 2009 - 15:59

    Rommy:

    Hey Anneke,

    Wat leuk naar Prior! Nou, meende ik toch echt dat Prior Tesco geworden was, maar dat moet je me dan nog maar eens uitleggen....
    Heb je wat een leuke dokter? Of ben je bij dezelfde als Wil? Sterkte voor alle pijntjes en harde massagses he!
    Morgen Durk zijn verjaardag, dus ik neem aan dat jullie lekker uit eten gaan met de hele ploeg en dan nog even op stap! Alvast een leuke dag toegewenst!
    Liefs van Rommy

  • 27 Oktober 2009 - 16:06

    Iekje:

    Hee G en A

    Alles goed met jullie??
    Ik ben nu aan het werk en had even tijd over, dus ben ik jullie eerst even aan het groeten!!
    Hier is het wel mooi weer, en erg rustig weer!!
    Ik hoop dat jullie je een beetje vermaken, maar zo te lezen gaat alles goed!!
    Hee, ik ga weer even wat doen, groeten en oant sjen!!
    Iekje en Wybe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

slowakije 2009

Recente Reisverslagen:

08 November 2009

we binne der wer

07 November 2009

laatse kuurdag

06 November 2009

goeie moggel

05 November 2009

ben ik nog even

05 November 2009

hoihoi

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 68790

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: