goede morgen - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu goede morgen - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

goede morgen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

02 November 2009 | Slowaakse Republiek, Piešťany

ook ik heb weer een gaatje gevonden om een paar letters te tikken.
ik moet om 12.20 naar electro. de dames zelf hebben nu middagpauze, dus hoef je er ook niet eerder te zitten want dan is er niemand.Om kwart voor 12 is het erstaurant open hier in het hotel en dan ag ik maar een hapje eten (ik denk dat ik dan alleen aan onze tafel zit)
Gaatse is net afgezet naar het zwembad, buiten zwemmen is er vandaag echt niet bij, je waat bijna uit bad (bwvs)en het is veel te koud nu.(het water is wel warm buiten, daar ligt het niet aan) Je moet door een sluis naar buiten om bij het buitenbad te komen en dat is enorm koud.
iedereen begint al wat te hoesten en te snuffen. natuurlijk proberen we dat juist niet op te lopen.
Deze week zat er iemand in het spiegelbad (wat heerlijk rustig kan zijn) maar deze mevrouw heeft de hele tijd zitten hoesten, vervelend voor haar maar ook niet erg rustig voor ons.
het is een groot vierkant hok, helemaal betegeld en dat klink zo hol en de echo die er achteraan komt maat het allemaal er onrustig en hard van geluid.
zo nu ga ik mijn handen even wassen en naar de eetzaal, dan ben ik mooi optijd voor mijn laatse kuur.
groeten en alweer een dag afstrepen....joepie...
Anneke

  • 02 November 2009 - 11:14

    Matty:

    He meis,

    Waarschijnlijk zit jij dan nu weer met al je haren rechtop. Ik ben toch heel benieuwd naar de foto's.
    Het laaste weekje, echt aftellen dus. Veel succes nog even.

    groetjes,
    Matty

  • 02 November 2009 - 11:43

    Elza:

    Zo de maandag kuren ook alweer bijna gehad.
    Lekker hoor, even rustig nog de laatste dingen kopen (lapjes????) en dan morgen alweer dinsdag.
    Jullie kunnen lekker aftellen. Het is hier niet koud maar wel miezerig weer.
    Ga straks een griepprik halen. Groetjes ELza.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

slowakije 2009

Recente Reisverslagen:

08 November 2009

we binne der wer

07 November 2009

laatse kuurdag

06 November 2009

goeie moggel

05 November 2009

ben ik nog even

05 November 2009

hoihoi

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 68826

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: