ben ik nog even - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu ben ik nog even - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

ben ik nog even

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

02 November 2009 | Slowaakse Republiek, Piešťany

heb net de haren weer glad gestreken, en zit nog even op Elza haar blog te kijken en te vertellen dat haar post eindelijk gekomen is.
ik zal er thuis wel even een foto van proberen te plaatsen of kijk even op haar blo dan sanp je dat ze wat leuks op de bus heeft gedaan
heb zo geen link bij de hand maar zoek maar even op elzaborduur .
dan moet het lukken.
een schattig kussentje is deze kant op gekomen, met de Slowaakse post (die er niet om bekend staat dat ze snel is, en dat blijkt wel weer.) en waar alle post die iets gevuld lijkt er nog langer over doet.
maar het is binnen gekomen, nog voor we weer naar Nederland zijn gegaan.
ben er erg blij mee.
groetjes Anneke

  • 02 November 2009 - 13:15

    Rommy:

    wat leuk van Elza! Ja, de post doet er soms lang over, hoewel dat van mij was er binnen 2 dagen, maar ja......
    Sterkte voor de laatste week he!
    Liefs van Rommy

  • 02 November 2009 - 14:01

    Fan Bianca:

    Hallo Anneke!
    Zag op mem haar site dat ik ook bij jou kan gluren...leuk!;-)
    Hou je het nog wat uit met dat gekke memke van mij??;-OHoe zit je haar?
    Alweer op naar de laatste week!
    Succes!
    Groetjes Bianca

  • 02 November 2009 - 16:29

    Elza:

    Ik geloof dat het wel bijna een dag of 10 onderweg geweest is en ik had er ook al een lading aan postzegeltjes op geplakt.
    Maar gelukkig dat het er is en dat je het leuk vindt. Groetjes Elza.

  • 02 November 2009 - 16:41

    Joeke:

    hallo anneke en gaatze
    fijn dat ik ook even kan reageren naar jullie toe.
    ik las op joukje haar site dat jullie de zondag hebben ingevuld met een reisje naar bratislava.
    zijn we ook een keer met z'n allen heen geweest op een zaterdag. mooie stad, maar dan moet het weer wel goed zijn. jullie troffen het niet maar de dag is dan toch voorbij en dat is de bedoeling. Nu nog de laatste loodjes en dan zondag weer afreizen naar baaium. nog fijne dagen toegewenst jullie beiden en de groetjes van joeke.

  • 02 November 2009 - 17:09

    Tineke Z:

    Hoor steeds verhalen over lekker eten en zo, dus het is niet meer elke dag kool. Las het al vaker in de reacties, het is hier niet erg koud, maar wel miezerig.
    Goldy trekt zich daar niks van aan. Als ik thuis kom uit school , wil zij dolgraag wandelen, weer of geen weer. Nou dan de plu maar mee. Jammer dat zij niet snapt dat je met zulke natte vieze poten natuurlijk niet direct door naar de warme kamer kunt.Dan is het met de poezen wat anders. Die willen nooit met mij te wandelen. Snoopy heeft het wel gewaagd om naar buiten te gaan, maar toen ik de deur voor Befke open deed, hoefde het voor haar niet meer. Dinky keek mij verwijtend mauwend aan, alsof het mijn schuld is dat het miezerig is. Mûske zat onder de trap, maar ik liet hem niet ontsnappen. Dan zijn de buren niet zo blij.Ik durf nu weer poezenverhalen te hebben, want nog even dan
    kunnen jullie Smokey en en die kleine (nou ja kleine) poesjes knuffelen. Ben benieuwd of ze ook in de gordijnen klimmen.
    Nou groetjes Tineke
    Toen is hij verontwaardigd naar boven gerend.

  • 02 November 2009 - 17:13

    Tineke Z:

    Sorry dat laatste zinnetje moest er ergens tussen. Er ging even iets mis. Het gaat over Mûske. Hebben jullie al een naam voor de grijze?
    Tineke

  • 03 November 2009 - 10:13

    Matty:

    He jongelui,

    Nu echt aan het aftellen? Nog een paar daagjes en dan mag de koffer weer gepakt. Hihi, nu maar hopen dat alles er nog in past, want aan de verhalen te horen hebben jullie heel wat gewinkeld :)
    Ik heb deze week het rooster een beetje omgegooid en ga vanavond naar Roberto, kan ik morgen dus gaan piepen over spierpijn :)
    Pas goed op jullie zelf en tot snel.

    liefs,
    Matty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

slowakije 2009

Recente Reisverslagen:

08 November 2009

we binne der wer

07 November 2009

laatse kuurdag

06 November 2009

goeie moggel

05 November 2009

ben ik nog even

05 November 2009

hoihoi

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 68616

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: