de zon schijnt, jippie - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu de zon schijnt, jippie - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

de zon schijnt, jippie

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

13 Oktober 2011 | Slowaakse Republiek, Piešťany

Het lijkt een prachtige dag te worden vandaag. Vanmorgen een prachtige zonsopgang, ik heb er in tijden niet zoveel gezien ;).
Dat betekende vanmorgen weer vroeg aantreden. half acht zat ik bij de electro, ik heb dit jaar voor het eerst (zoals wij dat hier inder ons noemen) de melkmachine. je krijgt dan 4 zuignappen op je rug en het ding maakt steeds het geluid van een melkmachine. en geeft je stroomprikkels wat de doorbloeding moet bevorderen.
Er loop hier een mannetje door de gangen ( volgens mij een beetje ontspoord in zijn hoofd)
Hijzat vanmorgen te zingen en toen er wat dames van het personeel langs liepen had ie iets over " mooie bloemen" oid. raar kereltje. zat van de week bij de dokter en hij loopt zoooooo langzaaaaam, schuivelt meer dan hij loopt, je vraagt je af hoe hij in vredesnaam op tijd bij zijn kuur komt (of ze moeten hem een speciale behandeling geven, als ie er is gewoon binnen laten en geen tijden vast stellen) Maar deze meneer was op weg naar de lift en ik had niet zo'n trek in samen met deze meneer de lift in te duiken, dus ben ik maar even naar beneden gegaan en die daar de computers waren vrij. Ik zit hier dan nu ook in mijn uppie.
Er is een lift kapot en dan sta je tijden te wachten.
Heb na electro de beentjes even kunnen strekken bij de watergym, en daarna in een badje " geknoffeld" .
Het blijkt dat ik niet de enige ben die hier moeite mee heeft, iemand van de groep is er met twee man uit getrokken omdat het niet lukte er zelfstandig uit te komen. Maar ik geloof dat ik nu een manier heb gevonden ( niet charmant, maar ik kom er iig wel uit;p)
Gister na het spiegelbad heb ik een tik tegen mijn enkel aan gekregen bij het onderstoppen na het bad. ( je wordt als een sooort munnie ingepakt in een laken met een wollen deken) dat heeft me de hele avond geplaagd, maar het is nu al weer wat beter. volgende keer beter omdenken dat dat niet weer gebeurd.
mijn verhaal haalt zich in... het mannetje komt hier binnen. Dat is dan weer zo verrassend, had niet gedacht dat hij daar mee bezig zou zijn.
En Alie, er zijn hier waterkokers, maar mijn mannetje wil graag eerst zien of hij het zelf kan repareren, maar hij heeft geen torksleuteltje kunnen vinden en heeft ook niet eentje meegebracht van huis.
Vanmiddag nog in de modder.En het zweten gaat hier als vanouds, als een otter, moet er omdenken genoeg te drinken om hoofdpijn te voorkomen.
Verder weinig neis.fijn jullie reacties te lezen en binnekort ben ik wel weer eens in de buurt.
groetjes Anneke en Gaatse

( leuke verrassing D, je reactie en je telefoontje helemaal)

  • 13 Oktober 2011 - 09:02

    Elza:

    Geweldit dat jullie weer mooi opknapt het zonnetje doet hier ook zijn best.
    Heb je weer een mooi handwerkwinkeltje gevonden>
    En al een omnummering voor het borduurgaren>
    Leuk verhaal met dat mannetje.
    Er is een pakje onderweg.
    Groetjes ELza.

  • 13 Oktober 2011 - 09:27

    Alie:

    Ja natuurlijk moet de technicus er zelf mee aan de gang, is er niet eentje van de technische dienst die zo'n sleuteltje heeft??
    Wat een verhaal, ja er lopen rare types rond daar, overal mankeerd wel wat aan moet je maar denken.
    Is het "heertje" ook weer aanwezig, de laatste keren zat hij altijd bij ons in de eetzaal, altijd vriendelijk, komt volgens mij van Cypres, hij is al over de tachtig.
    Is er nog wat over van het oude personeel ??
    En werkt Magda nog steeds in de koffie shop, zou ze het al weten van Jellie??
    Ik ga nog even van de zon genieten, achter ons huis is het nog goed te doen.
    groetjes

  • 13 Oktober 2011 - 12:45

    Iekje En Wybe:

    Hee G en A,

    Ben blij dat bij jullie ook het zonnetje schijnt. Want hier is het ook lekker!!!
    Voor de rest hebben jullie het al weer druk met kuren, als ik dit zo lees!!Wij gaan morgen een weekendje naar Limburg, en dan mail ik jullie maandagavond wel weer even!!!
    Ga ook maar lekker genieten daar van jullie vrije weekend ( of hebben jullie dat daar niet)?? en tot de volgende ronde!!!

  • 13 Oktober 2011 - 14:38

    Tineke Z.:

    Dat is alweer een heel verhaal.
    Heb nog nooit van een torksleuteltje gehoord, wel van een imbussleutel, maar dat zal wel wat anders zijn.
    Bij ons is het ook lekker weer.
    Ga vanavond weer naar de puppy-training. Dat hebben we in een manege en dat vindt Jessy heel leuk, want dat zand ruikt zo heerlijk naar paardenpoep. Ja ieder zijn smaak.
    Dan maar liever in de modder denk ik.
    Groetjes Tineke.

  • 13 Oktober 2011 - 17:46

    Joukje:

    Mooi hoor, zo,n hobby clubje op mijn kamer, kan ik lekker computeren. Ik ben hier nu alleen en kan ongestoord mijn gang gaan.
    Tot straks!

  • 14 Oktober 2011 - 11:51

    Tineke Z:

    Die arme kapper. Je zult maar Klier heten. Daar zal hij wel vaak mee geplaagd worden.
    Het weer is hier ook prachtig.
    Heb zelfs even buiten gezeten.
    Hebben jullie dit jaar meer soorten kuren? Of schrijf je er nu meer over?
    Groetjes Tineke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

Slowakije 2011

kuurreis naar Piëstanie

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2011

goede morgen allemaal

29 Oktober 2011

laatste letters

28 Oktober 2011

weg

27 Oktober 2011

laatse loodjes

26 Oktober 2011

goeie middag

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 68831

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: