al weer een mooie zonsopkomst - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu al weer een mooie zonsopkomst - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

al weer een mooie zonsopkomst

Door: webmaster

15 Oktober 2011 | Slowaakse Republiek, Piešťany

het was vanmorgen weer vroeg opstaan.
G mocht om 7 uur spiegelen en ik een half uurtje later.
helaas was het eten hem gisteravond niet lekker gevallen en had hij er nog al last van. ( blij dat het ditmaal niet aan mijn kookkunsten lag)Ik denk dat de rauwkost heb begint op te breken.
De nachtabar, of we daar al waren geweest... nee dus. alleen zitten is niet leuk en als er al niemand komt te koffiedrinken dan is de nachtbar helamaal niet leuk om alleen te zitten.
en voor zondag... ik denk dat we naar Tesco gaan even rond struinen.
gisteravond hebben we op kamer nog een kopje thee gedronken en zitten handwerken ( nee G niet, haha, maar die zit braaf zijn boek te leren)
en vroeg naar bedje, want we moesten weer vroeg op.
nu zal ik nog even naar de kamer en dan heb ik nog een biolamp op het programma staan. en om 11.15 parafine. (doeken gedrenkt in warm kaarsvet en dat wordt om de voeten gewonden) en om half twee heb ik gym in het water. dan zit voor mij de kuurdag er weer op.
het is nu 6 graden en het gras had een witte waas vanmorgen, dus het was frisjes vanacht.
Gister wel een lekker zonnetje maar de wind is toegenomen, du sis het allemaal wat frisser.
G en ik hebben een wandeling gemaakt om de glofbaan en langs het water weer terug.
groetjes allemaal en tot binnekort.

• 15 Oktober 2011 - 08:29

Matty:

He vroege vogels,
    Het is hier heerlijk weer, ook fris, maar geen wind en wel een super zonnetje. Genieten dus en vanmiddag heerlijk aan de wandel.
    Gister uitvoerig op zoek geweest naar meubels en keuken...waarschijnlijk gaan de plannen wel door :)

liefs van Matty

• 15 Oktober 2011 - 09:41

Rommy:

He, wat is het rustig bij jullie. Niemand te koffiedrinken beneden en niemand in de bar....Liggen ze allemaal zo vroeg op bed? Lijkt me wel wat saai, drie weken lang.
    Maar rust doet jullie ook goed natuurlijk!! Hier eindelijk herfstvakantie en ook nog prachtig weer, dus genieten!!Tobias gaat vanmiddag weer naar de radio en hij mag nu eindelijk de techniek doen, dus daar heeft hij heel veel zin. Wat heb je meegenomen naar Slowakije, de quilts of iets anders?
    Veel shopplezier morgen!
    Liefs van Rommy

• 15 Oktober 2011 - 14:54

Heit En Mem:

Bellen van avond nog Groeten Heit en Mem

• 15 Oktober 2011 - 18:04

Durk:

zo te lezen is G wel heel braaf bezig. Zal proberen daar volgend jaar verandering in te brengen!En in de nachtbar ben je nooit alleen,er komt vast wel iemand!!!!!bij je zitten.Deze kuur moet wel goed aanslaan, alleen al door de rust om jullie heen envroeg naar bed met een kopje thee!!!! Wij tinke oan jim,D en T