zondag - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu zondag - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

zondag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

23 Oktober 2011 | Slowaakse Republiek, Piešťany

vandaag letterlijk een rustdag. heb heerlijk uitgeslapen (morgen mag ik weer om 7 uur)
en daarna rustig ontbijt gehad.
lekker zitten lezen en even niks gedaan.daarna was het al weer etenstijd ;)
vanmiddag ben ik maar weer op bed gedoken, ik was erg moe. G en J zijn een fietsje gaan huren en hebben gefietst tot aan de stuw en terug.Ze hebben iets van twee uren gefietst en toen was ik ook weer bij mijn positieven. J kwam na het fietsen even vragen of ze wat heet water mocht hebben voor een bakje thee en dan wilde ze ook even lezen.
Nou dat mocht wel van ons;) Toen heeft G nog even liggen tukken en ik heb liggen lezen ( de quiltersclub)
Nou moet ik zeggen dat ik weer erg zin krijg om met de lapjes bezig te gaan, maar het boek is ook erg leuk.
dat was de spannende zondag van ons. dus een saaie rustige dag.
groetjes en tot binnenkort.

A&G

  • 23 Oktober 2011 - 17:44

    Heit En Mem:

    Wij hebben een goede zondag gehad Tineke plus hond zijn hier geweest Groeten Heit en Mem

  • 23 Oktober 2011 - 18:43

    Tineke Z.:

    Maar dat is ook wel eens lekker, even een rustig dagje er tussen door. Dat was zeker jullie laatste zondag daar. Nu kunnen jullie gaan aftellen. Ben vandaag met Jessy naar heit en mem geweest, maar dat schreven ze zelf ook al. Dan heeft heit zo nu en dan ook weer even een hond. Jessy mag nu al in de mand in de keuken liggen. Maar alleen als ze echt in de mand blijft, en dat doet ze.
    De vakantie is ook weer voorbij en morgen moet ik ook weer half 7 op.
    Groetjes Tineke.

  • 23 Oktober 2011 - 19:52

    Dick En Wietske Kids:

    Jullie blijven nog 1 week ,wat gaat het snel.
    Wij zijn vandaag weer thuis gekomen ,hebben een mooie vakantie gehad met veel mooi weer .
    De kinderen hebben hun ook prima vermaakt met fietsen,zwemmen,wandelen enz.
    Morgen weer naar school ,zelf (Wietske)moet morgen een rondje tandarts voor de echte vulling na de wortelkanaalbehandeling voor de vakantie.
    Ik heb gelukkig geen pijn in de mond meer.
    Lekker he ewen een luie zondag ,na al dat kuren.
    Groetjes ;Dick en Wietske en de kids en fam poes

  • 23 Oktober 2011 - 20:20

    Durk:

    He Ans
    Verstandige keus gemaakt vandaag! Laat die andere huppel...... maar fietsen. Moet heeeerlijk rustig zijn. Ik heb eigenlijk net zo een zondag gehad. Ik wat lezen en Trijn wat tv kijken en slapen. Ik heb haar net weer aan de sondevoeding aangesloten, kanze nog niet zonder. Jammer. Nu naar de beesten en op bed. Nog een snelle week toegewenst! Trusten

  • 24 Oktober 2011 - 04:23

    Iris:

    Hoi Gaatze en Anneke,

    Het is nu maandagmorgen en ik was er vanmorgen al om 5 uur uit. Evert moet deze week weer op bivak en die mocht ik om half 6 wegbrengen naar de trein. Thuisgekomen wat opgeruimd en om half 7 ga ik maar weer naar Wommels. Zo vroeg is de dorpskern nog vast niet afgesloten (dat zal volgens de borden vandaag gebeuren). Nou dan vanmiddag maar over Húns terug. Nou tot ziens en een fijne dag gewenst. Liefs Jentje, Iris en kids

  • 24 Oktober 2011 - 08:11

    Elza:

    Hoi Anneke, te druk gehad om snel te reageren.
    Heerlijk boek de quiltersclub.
    Ik ben met de klosjes bezig op dit moment, erg verslavend.
    Kom net van controle uit het ziekenhuis terug (mamografie) lijkt allemaal goed gelukkig.
    Fijne week en dan lekker weer in je eigen bed.
    Groeten aan G en de rest. ELza.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

Slowakije 2011

kuurreis naar Piëstanie

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2011

goede morgen allemaal

29 Oktober 2011

laatste letters

28 Oktober 2011

weg

27 Oktober 2011

laatse loodjes

26 Oktober 2011

goeie middag

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 68831

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: