aangekomen - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu aangekomen - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

aangekomen

07 Oktober 2012 | Slowaakse Republiek, Piešťany

daar waren we weer, in het mooie Slowakije.
wat een weer. Vanaf Wenen heeft het steed geregend.
niet iets waar je erg vrolijk van wordt.
We hadden een voorspoedige reis. maar wat was het vliegveld Wenen veranderd, het was erg uitgebreid en we moesten een mooi stuk verder lopen dan andere jaren.
Gelukkig stond onze chaufeur ons al op te wachten en leide ons naar het busje. Gelukkig met aanhanger deze keer. we hebben een keer gehad dat sommigen van ons de koffers in de nek hadden liggen en zo de laatse kilometers af moesten leggen...echt niet fijn dus..
Maar dit keer was het goed geregeld.
maar ineens had onze chaufer een verrassing... hij moest een half uurtje rusten want de teller in zijn bus ggaf aan dat hij zijn quotum had afgelegd qua tijd...ook nog nooit eerder gehad...maar een bakje koffie verder en een hapje voor wie zin had en dan konden we weer verder.
het inchecken duurde dit jaar minder lang en de paspoorten hoefden we ook niet in te leveren, dus toch veranderingen...
en om 5 uur hadden we de koffer uit gepakt en hadden we de eerste post al binnen ( dankje Joukje, wat een leuke verrassing)
en om 18.00 zaten we in eetzaal Berlin (voor de insiders).
en na het eten was de computer vrij en ben ik direkt mijn verslagje gaan schrijven. dit jaar hoef ik niet steeds op de compu te wachten want ik heb mijn netboekje meegenomen ;)
en hoef ik minder op de toetsen te rammelen , ze beginnen hier redelijk vast te zitten.
dus lieve allemaal, we zijn weer in de lucht en " te plak"
groetjes namens ons allen

• 07 Oktober 2012 - 19:45

Alie Groen:

Hallo Anneke, dus jullie zijn er weer, hoop dat jullie een fijne tijd hebben en dat de kuren maar aanslaan, ben benieuwd wat er nog meer is veranderd.
    Je doet wel de groeten van jullie allen, maar wie zijn dat dit jaar.
    Jammer van het weer, hier was het prachtig, wij zijn vandaag naar het Archeon geweest, een familiedag, gezellig, kon ik nu ook eens naar toe.
    groetjes Alie

• 07 Oktober 2012 - 20:13

Elza:

Gelukkig weer te plak, het mooie weer komt vast wel weer jullie kant uit.
    Straks lekker slapen.
    Wij zijn er ook zojuist weer , we hebben even de meisjes geknuffeld.
    En gisteren bij Goof wat een supermiddag en wat een leuk mens.
    Ze gaat een boek schrijven met een quiltpatroon van het ooievaarshuis erin.
    Veel mensen 101 en leuke kraampjes.
    Koffie met oranjekoek en nog een zakje na afloop met cadeautjes.
    Veel succes morgen met de start en groeten aan Gaatze.
    Groetjes van ons Henk en ELza.

• 07 Oktober 2012 - 21:37

Klaske:

Fyn dat jim goed oankommen binne!
    Lekker sliepe! Groeten Klaske

• 07 Oktober 2012 - 21:47

Tineke Z:

Mooi dat jullie er weer zijn, dat is toch weer een hele reis. Zit nu weer in Broeksterwoude.
    Jessy ligt heel vast te slapen. Vandaag zijn we in Welsrijp geweest, en daar heeft ze weer
    erg leuk gespeeld met Noeska. Pa, moe en ik zaten alledrie te wachten bij de telefoon,
    ja eindelijk daar was Gaatse. Pa heeft direct het nummr doorgegeven aan pa en moe Bouma.
    Gek idee dat jullie zover weg zitten. Ik hoop dat het bed lekker ligt.
    Welterusten dan maar!! Groetjes Tineke

• 08 Oktober 2012 - 08:16

Ikkezelf:

goedemorgen,
    wat een nacht, het bed ligt even beroerd als andere jaren, ik lig op het randje in de midden om een beetje lekker te liggen.
    Tjonge dat valt toch tegen.
    G Klaagde al vanmorgen dat ik op zijn helft lag ;)...jammer dan.
    @ Alie...Alie, Anne, Ronald,Willem, Gre,Sicco en Koosje. G&D en ik...
    thats it op het monemnt, er komen nog een paar volgende week.
    zo nu gaan we eerst ontbijten. en dat straks zwemmen.
    groeten Anneke