weer naar huis - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu weer naar huis - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

weer naar huis

27 Oktober 2012 | Slowaakse Republiek, Piešťany

daar zit ik dan weer, in de hal dit keer, mijn laatste verhaaltje in Slowakije te schrijven.
we gaan weer naar huis.
hier in de hal zie je wel veel meer gebeuren ;).
Ik zie Coba een mevrouw de lift in helpen met een rolstoel. de deuren klappen bijna voor haar neus dicht en Coba doet een verwoede poging de deur weer voor de mevrouw te openen.
De kamermeisjes hebben het druk met de zomerstoeltjes van het balkon af te halen, het weer slaat dus om. het regen hier nog al en is erg triest, nog triester dan toen we aankwamen en dat duurde maar een dag eigenlijk. en nog een dag ergens er tussen in met wat regen, dus we hebben weining te klagen gehad wat het weer betreft.
Gister nog even met de dames een bakje koffie gehad in Aupark. en gisteravond de restje op proberen te maken, wat dus niet lukte en de rest maar bij Rixte aan de deur gehangen ( die zal het dichtst bij)
Gaatse is nog even aan het douchen ( lekker makkelijk in het bad, te knoffeljen)
Maw, we zijn er klaar voor, maar het busje komt ons pas 10 uur ophalen.( eerder heeft ook geen zin hoor, het vliegtuig gaat toch niet eerder.)
nou lieve allemaal, bedankt voor de reakties en bemoedigende woorden ,smsjes,telefoontjes en als het mee zit spreken we elkaar zeer binnenkort weer.
lieve groet Anneke en Gaatse

• 27 Oktober 2012 - 11:05

Elza:

Goeie reis en straks heerlijk weer thuis.
    Hoop dat het jullie goed gedaan heeft.
    Tot kiekus ELza.