dokter - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu dokter - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

dokter

Blijf op de hoogte en volg

23 Oktober 2012 | Slowaakse Republiek, Piešťany

vandaag was weer zo'n dag dat je denk , wat doe ik hier!
we moesten tussen de kuren een afspraak maken met de dokter. nou dat is na meerder pogingen dus niet gelukt.
we hebben de brief van haar nodig voor de verzekering. dus we zullen nog wel een poging wagen, maar vandaag stond op de planning...
Bij de tweede poging dacht ik..Yes, ik mag... toen ging ze een half uur weg. ( ik kan me wel voorstellen dat ze dat deed hoor, iedere keer als ze de deur open deen duikelden de mensen naar binnen en ook nog met een grote mond) maar goed, na het eten een laatste poging gedaan en toen was haar computer kapot. d ebrief ligt niet meer klaar van te voren, maar wordt uit geprint vanuit de computer, dus dat werd helemaal niets. toen heb ik maar een tukje gedaan en Gaatse is gaan zwemmen.
Daarna op de bus gestap naar Prior en terug gelopen.
wat zweette ik. dus voor eten lekker gedouched en darna aan tafel.
kan nu merken dat ik minder moe ben en het beter kan doen met lopen.
het hoesten is nog niet over maar ik heb geen hoofdpijn meer van het hoesten. dus het is alleen wat hinderlijk en natuurlijk slaat het bij mij direkt op de stem, dus ik maat wat dat betreft weinig lawaai, wat sommigen erg waarderen , zeggen ze :p.
nou ja...
voor morgen stond er niet veel bijzonders op het menu en gaan we met een ploegje uit eten.
ik ga met de dames in de taxi en we lopen terug.
nou dat was het weer, weer een dag om. nu ga ik even plat. voor we om koffie gaan. fijen dag verder, groeten

  • 23 Oktober 2012 - 20:39

    Wybe En Iekje:

    Hee A en G,

    Het einde is in zicht....prachtig!!
    Hier gaat alles z'n gangetje, mooi weer overdag.
    Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik na sluiting AZC Sint Anna , in Zweeloo mag gaan werken!!!
    VEr eind weg, ligt 8 km voor Emmen!!! Vlak bij Huttenheugte!!!
    Kan ik altijd daar nog een huisje huren, haha.
    Maar ik weet niet of ik daar wel heen wil, want het is wel erg ver weg.
    Misschien ga ik ook wel leren, en dan de gehandicaptenzorg in, lijkt mij ook heel leuk, alleen moet ik dan weer leren, en ik weet niet of nik dat nog wel kan!!
    Afijn, we zien wel even!!!
    voor nu, lekker even uitrusten, en dan maar een smakelijk bakje!!!
    Ik bel je volgende week wel even hoehet gaat!!!

    Groeten, Wybe en Iekje

  • 23 Oktober 2012 - 20:44

    Elza:

    Hoi wat een gedonder met de dokter ende brief, wel belangrijk.
    Nog even doorzetten en gelukkig knap je weer wat op en voelt het weer wat beter allemaal.
    Volgende week ben je weer lekker thuis in je eigen bedje.
    Groetjes ELza.

  • 24 Oktober 2012 - 09:20

    Tineke Z:

    Vervelend is dat als je zo moeilijk een afspraak met de dokter kunt maken!
    Gelukkig dat het lopen steeds beter gaat.
    Kwam gisteren Rommy nog tegen in de kringloop. Heb nog een leuke sjaal
    gekocht en vond net de boeken die pa graag wou hebben. Vorige keer had
    ik "de gouden swipe" gevonden, want die had Noeska ook gelezen.
    Rusten jullie maar even lekker uit! Je kunt de dagen en nachten nu aftellen.
    Het weer is hier zacht en een beetje somber, maar misschien komt
    vanmiddag het zonnetje er weer door.
    Groetjes Tineke.

  • 24 Oktober 2012 - 12:38

    Rommy:

    Hey Anneke,

    Wat vervelend dat gedoe bij de dokter. Maar ja, je hebt toch nodig begrijp ik. He, gezellig met zijn allen even uit eten. Naar het jazzcafe of bij de pizzeria? Hier alles goed, wij hoesten ook behoorlijk hoor. Maandagmiddag op de fiets naar Dokkum geweest bij maar liefst 18 graden. Heerlijk genieten van het maaiitiidswaar. Gisteren nog even naar de Wissel en daar kwam ik Tineke tegen. Al weer druk bezig met van alles!Gisteravond voor het eerst met de scorpal bezig geweest, die lag al sinds maart in de kast en ik was er nog niet aan toe gekomen. Het is een aanrader hoor, ook voor jou. Je kunt ontzettend leuke doosjes maken en nog veel meer. Filmpjes zijn te bekijken op youtube.
    Gister ook nog even met T. van us D. gebeld, daar ook alles goed, naar omstandigheden.
    Nog wat leuks gekocht bij Prior?
    Zo, wij gaan nu aan de poffertjes. Suc6 met de laatste loodjes!
    groetjes van Rommy

  • 24 Oktober 2012 - 22:14

    Joukje:

    Héhé daar ben ik ook eindelijk eens weer. Ik heb zondag een leenlaptop gekregen, de KPN kwam maandag interactieve tv aanleggen, alles in de war. Tot aan vandaag kon ik niet op internet komen.Na Veel telefoontjes met kpn, het lag aan hen, eindlijk weer online.
    Maar ja, nu gaan jullie al weer bijna naar huis. Ik heb net alle verslagjes gelezen dus ik ben op de hoogte. Gelukkig was er sms en telefoon!!!!
    Heel veel succes nog de laatste paar dagen, en ik ben blij dat je weer iets beter kunt lopen. De verkoudheid is vervelend, vooral daar en in het vliegtuig. Thuis maar weer opknappen en rustig aan doen.
    Heel veel lieve groetjes en tût voor jullie drie en de groetjes aan iedereen!
    Van Joukje

  • 24 Oktober 2012 - 22:43

    Dick-Wietske En De Kinderen:

    Hallo luitjes
    Het aftellen kan beginnen,dat is ook vervelend om een brief van de dokter te krijgen hoop dat het jullie nog lukt. Gezellig ewen uit eten,wat schaft de pot?????
    Hopelijk wat lekkers voor jullie.
    Het was hier vandaag wel lekker weer,voor de tijd van het jaar,de bladeren beginnen nu echt overal te vallen.
    Stefan en ik lopen savonds een uur en dat is heerlijk,samen ewen kletsen en naar de vuurtorens kijken.
    Tussen de bedrijven door lekker knutselen.
    Straks lekker slapen.
    Groeten ;Dick-Wietske en de kinderen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

reisverslag

kuurreis

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2013

voorbereiding

28 Oktober 2012

weer thuis

27 Oktober 2012

weer naar huis

25 Oktober 2012

dokter 2

23 Oktober 2012

dokter

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 375
Totaal aantal bezoekers 68613

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: