daar was ik al weer - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu daar was ik al weer - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

daar was ik al weer

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

12 Oktober 2011 | Slowaakse Republiek, Piešťany

goedemorgen (nog net op de valreep)
het was vanmorgen weer redelijk vroeg.
moest om half 8 op de kuur zijn maar verder vanmorgen helemaal niets.
vanmiddag mag ik weer aantreden.
we hebben al een loopje naar het centrum achter de rug, Joukje en ik, die had het zelfde rare schema als ik. dus dan maar even sjoppen.
Ik had een opdrachtje gekregen en dus hebben we wat spulletjes ingeslagen en nog wat dingetjes die we hier wel goed kunnen gebruiken.
dus net terug uit het centyrum en nog geen kofiie gehad.
Onze waterkoker had het ook begeven en nu hebben we die van Joukje ingepikt. Nu moet ze wel bij ons wat komen drinken, wil ze een bakje thee of wat anders.
nou ik ga ik naar de kamer om me om te kleden, de kuurkleren kunnen weer aan en de tas moet worden gehaald want daar zit het programma in. even eten en dan gaan we weer aan de slag.
fijne dag allemaal en liefs uit Slowakije

  • 12 Oktober 2011 - 10:46

    Alie:

    Wel gezellig om samen iets te drinken, maar ook in Piestany zijn waterkokers te koop en niet duur en ze werken ook nog is mijn ervaring.
    Misschien in het nieuwe winkelcenrtum en anders bij TESCO

  • 12 Oktober 2011 - 15:37

    Matty:

    Pff klinkt erg vroeg iedere ochtend. Ik heb bijna met jullie te doen, gelukkig moet ik zelf ook iedere dag om 7 uur opstaan :)
    Heel veel succes jullie, is het nog wat gezellig?

    liefs,
    Matty

  • 12 Oktober 2011 - 18:08

    Durk:

    niet van de stoel vallen als je leest dat dit berichtje echt van mij komt!!!!Al lekker bezig lees ik.Ook al geshopt,hardstikke goed en ook zo leuk he".Tot 19okt.zonnig,maar het word 12 gr.,daarna tot 25 okt.zon en bewolking. Hoort goed dacht ik zo,kunnen jullie mooi shoppen en Gaatze naar Alexanderplatz.Neem maar een biertje van mij!!!! gr.D/tr

  • 12 Oktober 2011 - 18:48

    Heit En Mem:

    We zijn weer op hoogte Morgen meer nieuws Groeten Heit en Mem

  • 12 Oktober 2011 - 21:35

    Rommy:

    Hey,

    Jullie hebben het maar druk!! Shoppen, koffiedrinken, massages enzo. Ja. zo wil ik ook wel eens weer mee. Helemaal als jullie op Durk zijn kosten aan de boemel gaan!! Bedankt voor het shoppen. Is het een aardige dokter? Verder nog neis?? Wilde plannen voor het weekeinde?
    Hier is alles goed. Vanavond nog cursus gehad, dan ik vaak eerst niet slapen dus maar even achter de pc bij jullie berichtjes kijken. Heb jezelf nog leuke dingen gekocht voor het quilten of zo?Jammer dat ik niet even kan kijken hoe het allemaal veranderd is....
    He, trusten en dikke tut van Rommy

  • 13 Oktober 2011 - 18:12

    Fam Bekkema:

    Hallo luitjes
    Jullie zijn alweer enkele dagen op jullie bestemming en druk aan het kuren las ik.
    Hoop dat ze weer werken ,veel succes.

    Vandaag rondje tandarts gehad had flink pijn aan mijn mond,het was dus flink ontstoken 3 wortels eruit gehaald.
    Hij heeft het schoongemaakt in ik kreeg een noodvulling na de vakantie de echte vulling.
    Priscilla had vannacht veel oorpijn dus kort nachtje en ze viel ook nog eens heel lelijk achterover met haar fiets.
    Gevolg dikke bult en hoofdpijn.
    Wij gaan morgenmiddag 1 week naar Drente heerlijk ,de weerberichten zijn oke dus afwachten maar
    groeten franeker

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

Slowakije 2011

kuurreis naar Piëstanie

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2011

goede morgen allemaal

29 Oktober 2011

laatste letters

28 Oktober 2011

weg

27 Oktober 2011

laatse loodjes

26 Oktober 2011

goeie middag

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 68577

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: