goede morgen - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu goede morgen - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

goede morgen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

24 Oktober 2011 | Slowaakse Republiek, Piešťany

vanmorgen vroeg, dolend door de gangen, weinig mensen nog op pad.
op naar het speigelbad, liggen in zwavel water op 39 graden. alleen maar liggen en niet praten want de een of andere ontwerper heeft de tegels tot aan boven toe laten lopen, je wordt er gek van de echo die seconden lang na galmt.
al is dat hier in de gangen zo wie zo een ge echo van je welste.
ben vandaag al halverwege de kuur. mag nog naar elctro en gymmen in het water om half twee.
gelukkig hebben we meer water in het bad dan R afgelopen week heeft, wie hem kent weet dat hij ook aan de lengte is en als het water dan ook nog halverwege het bad is dan is het helemaal een flop. hij heeft het dan ook maar van zijn programma gewipt; heel verstandig dan.
Ik heb na het spiegelbad kunnen ontbijten en daarna mocht ik weer in een "tubje". je doet anders niet dan aan en uitkleden, dat opzich is al een hele kuur. weer de haakjes vast prutsen en weer de bandjes over je schouders proberen te wurmen en als je nog wat nat bent van je bad dan wil het bijna niet ... en dan maar weer opnieuw en opnieuw...
maar goed, nog een paar dagen en dan kunnen we de boel weer in de koffer mikken.
dan ruik je thuis nog een halve week naar spiegel en modder, je kleren stinken een uur in de wind en alles kan de was in.
maar dan ben je weer thuis, heerlijk.
ben er blij met de e reader, goede aankoop, weegt weinig en er kunnen heel wat boeken op staan.
Heb er al een stuk of3 boeken uit.
nou dat was het voor vandaag, of nee, ben vergeten te zeggen dat het vandaag dus regent, hopelijk niet de hele dag....
lieve allemaal, dank voor de reakties, we denken zeker aan jullie , wensen jullie veel liefs en hartelijke groeten. G&A

  • 24 Oktober 2011 - 09:06

    Wybe En Iekje:

    Hoi Anneke en Gaatse,

    It einde is gelokkich yn sicht, en sa moatte je dan ek mar wer tinke, mar ik kin mij ek yntinke, dat je der wurdich fan wurde al dat ge uut - en oankleien. Mar nog in wike, en dan bist wer hearlik yn dyn eigen!!!!
    In mooi foarutsicht!!!
    Hjir is it hjoed droeg en sinnig, mar it is hjir 12 graden en best wol in hurde wien!!!
    Dus kald, it is hast tiid foar de winterjas!!!
    Ik bin no oan it wurk, dus ik sil wer efkes fierder,

    Groetnis oan dyn wederhelft en tot horens!!!

    Iekje

  • 24 Oktober 2011 - 09:06

    Wybe En Iekje:

    Hoi Anneke en Gaatse,

    It einde is gelokkich yn sicht, en sa moatte je dan ek mar wer tinke, mar ik kin mij ek yntinke, dat je der wurdich fan wurde al dat ge uut - en oankleien. Mar nog in wike, en dan bist wer hearlik yn dyn eigen!!!!
    In mooi foarutsicht!!!
    Hjir is it hjoed droeg en sinnig, mar it is hjir 12 graden en best wol in hurde wien!!!
    Dus kald, it is hast tiid foar de winterjas!!!
    Ik bin no oan it wurk, dus ik sil wer efkes fierder,

    Groetnis oan dyn wederhelft en tot horens!!!

    Iekje

  • 24 Oktober 2011 - 09:22

    Gerda Van Der Kort:

    Hoi Anneke, hoorde afgelopen donderdag op de Bee over je kuur. Jammer van de regen vandaag. Lekker binnen blijven maar in de warme baden (neem ik aan). Ik begreep van Willie dat het een zware kuur voor je is, maar ik hoop maar dat je er toch ook van geniet en in ieder geval een hele poos baat ervan zult hebben. Afijn, eind van de week ben je weer lekker op je eigen stek en kijk je hopelijk terug op een lekkere, mooie en nuttige week. Hartelijke groetjes, Gerda

  • 24 Oktober 2011 - 12:06

    Tineke Z.:

    Goeiemiddag alweer. Heb net een eindje met Jessy gewandeld Het is hier droog, maar wel frisjes.Heb de winterjas maar weer van stal gehaald.
    Ja, dat lijkt me een heel gedoe, steeds weer aan en uitkleden. Vooral als je nog wat vochtig bent, wol dat min. Maar nog even geduld, dan ben je weer eigen baas.
    Groetjes Tineke.

  • 24 Oktober 2011 - 13:10

    De Bakkertjes:

    Hallo Gaatse en Anneke,

    Heel Baaium staat op zijn kop, je kunt er niet meer doorheen. Het is 's morgens best wel fris als je naar de auto moet lopen. Die staat nu bij Holtrop voor. Maar het is in ieder geval droog hier, en de zon schijnt volop. Nog een week en dan komen jullie weer lekker thuis. Het is donker en kil als je jullie kant 's avonds uitkijkt, en we missen "de stoomboot"
    Nou buuf en buur, nog even volhouden en tot volgende week. Succes met alles en de groetjes aan iedereen. Groet, de Bakkertjes

  • 24 Oktober 2011 - 13:50

    Rommy:

    ja, het schiet nu lekker op! Geniet er nog maar van. Als je thuis bent ga je deze verwennerij vast missen!!!
    Fijn dat de e-reader zo'n succes is, het scheelt in ieder geval de nodige kilo's. Leuk dat G en J gefietst hebben. Dan kom je toch even wat verder natuurlijk. Zijn jullie niet meer naar de zigeunermarkt geweest gisteren? Het is hier nog steeds heerlijk weer, wel koud. De moffen kunnen bijna aan!!! Morgen komt er ook regen.... Van daag weer een bestellling van 20 kaarten, dus een nieuwe boot kwam binnen... hahaha!
    maar wel erg leuk hoor!
    he, groetjes aan iedereen en nog succes met de laatste moddder.
    liefs en tut van Rommy

  • 24 Oktober 2011 - 16:32

    Heit En Mem:

    Vanmorgen is Wietske hier geweest,vanmiddag Mem naar haar kjanten in Tjum Ik ben aan het verven geweest Het weer is koud en helder De tijd schiet nu behoorlijk op voor jullie Groeten Heit en Mem

  • 24 Oktober 2011 - 16:40

    Anneke Rozema:

    Hoi Gaatse en Anneke,

    Leuk om jullie reis op deze manier te volgen. Ik begrijp dat het best zwaar is zo´n kuur. Je doet het natuurlijk allemaal voor je eigen bestwil. Hoop dat jullie er weer een tijdje tegen aan kunnen. Een goede reis terug en doe de groeten aan de anderen.
    Ik ga zo meteen naar de oefengroep.
    Zal het er met Durk wel even over hebben.
    Groetjes, Anneke

  • 24 Oktober 2011 - 17:17

    Durk:

    Weet eigenlijk niks te vertellen,want ik beleef weinig. Jullie beleven natuurlijk ook weinig. Behalve joukje dan. Die is meestal op de juiste plaats.Wel tegen Gaatse zeggen dat Anneke Rozema ook mailt. Heeft ze van mij gekregen.Nog een paar dagen luitjes,dan zijn jullie weer thuis!!Gr.en tutfan D en T

  • 24 Oktober 2011 - 17:35

    De Heide Pyken:

    wij zijn hier thuis ook behoor lijk aan het aftellen en is het straks zo ver dat jullie weer naar huis kunnen is de kans groot dat baaiumniet te bereiken is dan komen jullie maar mee naar ons en misschien wil gaatse dan ook niet weer terug
    hebben we weer een probleem
    hier gaat het alles goed
    tot ziens groeten van de heide pyken

  • 24 Oktober 2011 - 17:49

    Wat Zullen We Eten:

    ik heb de bestelling van a s zaterdag nog niet ontvangen wat staat er op het menu
    ik hoor nog wel van jullie wat ik op tafel moet toveren
    p s de poezen hebben het nog goed naar de zin en zo als ik het nu inschat willen ze liever niet weer terug want hier staat snoekbaars op het menu en dat krijg je in baaium niet daag mem

  • 24 Oktober 2011 - 17:49

    Wat Zullen We Eten:

    ik heb de bestelling van a s zaterdag nog niet ontvangen wat staat er op het menu
    ik hoor nog wel van jullie wat ik op tafel moet toveren
    p s de poezen hebben het nog goed naar de zin en zo als ik het nu inschat willen ze liever niet weer terug want hier staat snoekbaars op het menu en dat krijg je in baaium niet daag mem

  • 24 Oktober 2011 - 17:50

    Wat Zullen We Eten:

    ik heb de bestelling van a s zaterdag nog niet ontvangen wat staat er op het menu
    ik hoor nog wel van jullie wat ik op tafel moet toveren
    p s de poezen hebben het nog goed naar de zin en zo als ik het nu inschat willen ze liever niet weer terug want hier staat snoekbaars op het menu en dat krijg je in baaium niet daag mem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

Slowakije 2011

kuurreis naar Piëstanie

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2011

goede morgen allemaal

29 Oktober 2011

laatste letters

28 Oktober 2011

weg

27 Oktober 2011

laatse loodjes

26 Oktober 2011

goeie middag

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 68576

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: