lekker gevoel - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu lekker gevoel - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

lekker gevoel

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

20 Oktober 2011 | Slowaakse Republiek, Piešťany

het voelt goed dat de kop er weer af is, dat we af kunnen tellen.
fijn dat het de Heidepykjes ook gelukt is om een berichtje achter te laten ;)
Het regende vanmorgen ( naar verwachting van de berichten) dus alles is zo gevoelig. Maar een molletjes doen de dag wel weer doorkomen.
vandaag de gym in het water al weer gehad en daarna snel door naar de electro. Daar zat een boze duiste meneer de dames uit te foeteren omdat hij later werd opgeroepen dan op zijn kaart stond...zielepiet, als je wat eerder mag hoor je ook niemand klagen en de dames doen hun best om de boel zo vlotjes mogelijk te laten draaien. en aan uitleg had egen behoefte, het was hun taak om de boel op tijd te laten draaien was zijn antwoord.
Gister kwam er post uit Nederland, dat is toch altijd erg leuk, al komt er weinig meer binnen nu de mail zo veel sneller werkt en iig vaker aan komt dan de gewone post.
Zo kreeg Joukje nog kaarten van twee jaar terug... ze bewaren het wel braaf, dat dan wel weer.
Maar goed, leuke post dus, een ontzettende leuke poezenkaart van iemand die kopjes wilde geven ;) en een lief beertje die nu al gezellig aan mijn handtas hangt. (dankje Elza)
we hebben pavla bezocht voor een bakje koffie, dit adres hadden we nog niet gehad dit jaar. het is een hotel met een mooi uitzicht, leuk om er even een bakje koffie te halen. er waren meer van de groep die er zo over dachten want er was een hele hoek met nederlanders, tafel bij geschoven (hier hoefde je een paar jaar niet eens aan te denken!) en we hebben even gezellig gezeten.
's avonds op de kamer nog een bakje gedaan met J.en daarna lekker gaan slapen. (ja D het is erg saai zo, ik weet t)
ben tussen de kuren door aan het haken en aan het lezen, fijn dat ereaders zo weinig ruimte in nemen in je koffer.
Vanmiddag om 13.00 mag ik de modder in en om 14.25 een bubbelend badje in.
nou dat wa het programma voor vandaag dus, hopelijkis het vanmiddag weer wat droog zodat we nog even rustig naar het centrum kunnen wandelen. moet nog even wat borduurgaren in slaan en mijn horloges hebben nieuwe batterijen nodig.
de zelfde die ik meenam van thuis en het wel deed, heb ik laten vallen en nu verliest ie, dat is erg lastig als je optijd op je afspraak moet zijn.
Lieve groetjes allemaal en bedankt voor de reakties, erg leuk om te lezen.
tot binnenkort maar weer, A (en groeten van de rest)

  • 20 Oktober 2011 - 08:37

    Elza:

    Goed dat je lekker gaat op dit moment met de molletjes. Komt wel weer goed.
    En het beertje is er gelukkig, was al bang dat het in een ver buitenland alleen rondliep.Dus de e raider bevalt je wel dat is mooi kun je fijn lezen.
    Wat ben je allemaal aan het haken?
    Ik haak even niet meer, kerstborduurtjes afmaken.
    Groetjes aan de hele ploeg, ga zo even naar de diabeet verpleegkundige en vanavond zingen. Doei ELza.

  • 20 Oktober 2011 - 10:00

    Tineke Z.:

    Dus jullie hebben naast het kuren ook nog wel even tijd voor wat andere dingetjes. Hadden jullie wat te lezen meegenomen? En ja wat ben je aan het haken? Is Gaatse ook aan het lezen? Ja grappig dat de Nederlanders dan toch weer allemaal bijelkaar gaan zitten. zijn er naast Nederlanders ook veel amdere nationaliteiten? Het is hier nu 12 uur. Hebben ze daar eigenlijk dezelfde tijd als hier?
    Nou succes met jullie kuren vanmiddag.
    Groetjes Tineke.

  • 20 Oktober 2011 - 10:01

    Heit En Mem:

    Hele maal op de hoogte .Het weer wordt hier beter Om vier uur vanmiddag gaan we stampot eten in het tjerkehus.Morgen gaan we naar Tante Sietske,het is een twee jaar geleden dat Oom Sietse overleden is.Wat gaat de tijd snel.Groeten Heit en Mem

  • 20 Oktober 2011 - 14:42

    Dork:

    he ans
    wat hebben jullie het druk he,je vliegt van hot naar her. schuif die duitsers maar aan de kant hoor!,en degenen uit dat andere land mag ook wel,je weet wel. wel vroeg op bed,kan G. wel zo lang slapen? wil je de andere kuurgangers ook even groeten van mij en een knuffel voor alie h. en tineke z moest es weten wat jullie allemaal uitspoken!GROETJES d en t

  • 20 Oktober 2011 - 22:19

    Willy:

    Vandaag naar de quiltbee geweest. Iedereen was heel nieuwsgierig naar jouw belevenissen. Ik heb vanavond het adres van jouw reisverslag gemaild. Kunnen zij jou volgen.
    Hier in Baaium gaat alles z'n gangetje. Het kruispunt ligt er gedeeltelijk uit, dus verkeershinder en heelveel modder.
    Groetjes en tot gauw Willy

  • 21 Oktober 2011 - 08:45

    Rommy:

    Hey Poppie,

    Fijn dat de post geweest is, ook die kaart van ons? Ja, die duitsers he, dat is ook elk jaar hetzelfde. heb je je nog wat in kunnen houden?!!
    Hier alles goed, alleen geen neis, dus ik weet ook niet goed wat ik moet typen.
    Eum, als je leuk acryl garen ziet om mee te breien en het past nog ik de koffer omdat je een e-reader hebt meegenomen en omdat je ook al wat borduurgaren voor me hebt gekocht......., mag je wel wat voor me kopen. Donkerblauw zou erg mooi zijn, maar zie maar even.Eum even denken weet ik nog wat. Gaan jullie het weekeind ook nog weg of op stap of uit eten? Eum nou weet ik niks meer dus dikke tut van Rommy

  • 21 Oktober 2011 - 08:53

    Corry Jonkhof:

    Hallo Anneke en mannetje,
    Ik kreeg net het adres van Willy dus vandaar dat ik je even wil mailen. Gister hebben we de Bee gehad en het was net zo als anders weer heel gezellig. Je hebt alleen de het gebak van Ada die was op de dag jarig en Gerda was jarig in junly gemist. Ada had een cake gebakken en Gerda had banketstafen meegenomen. Dus smullen. Hoe gaat het met jullie alles een beetje naar wens? ik hoop het. Ga straks je verslagen even lezen maar ik wou jou eerst even mailen. Anneke tot het volgende verslag en de groetjes voor jou en je mannetje
    Doeg Corry

  • 21 Oktober 2011 - 09:20

    Durk:

    21 okt. goedemorgen. ben gehaktballen aan het braden,dus even kijken of er iets valt te beleven. valt tegen,jullie zijn niet zo snel vanmorgen. maar druk met kuren neem ik aan. joukje zal wel met de wc bril rondlopen,kan niemand er verder aan komen. blijft ie lekker schoon!!!!! moet nu hier weer verder, DOEI D-T

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

Slowakije 2011

kuurreis naar Piëstanie

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2011

goede morgen allemaal

29 Oktober 2011

laatste letters

28 Oktober 2011

weg

27 Oktober 2011

laatse loodjes

26 Oktober 2011

goeie middag

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 68831

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: