Daar ben ik al - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu Daar ben ik al - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

Daar ben ik al

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

21 Oktober 2011 | Slowaakse Republiek, Piešťany

Sorry voor het oponthoud,D,
Ik had nog wat kuren te doen en kon daarom noet eerder online komen (al had ik al even om de hoek gekeken, maar toen zat alles hier vol;))
Maar dar ben ik dus, net gegeten en klaar met kuren voro vandaag. Snorremans is nu pas los. wordt een latertje voor hem vandaag.
vanmorgen had ie ehlemaal niets te doen dan koffie drinken en zwemmen, nou dan weet jij het wel.
Maar nu komt ie om de hoek kijken en kijkt even mee naar de reakties.
en gaat zometeen aan de slag.
wat een gedachten spoken door je hoofd als je in het spiegelbad zit.Eindelijk eens geen mensen die in het bad zitten te tetteren... echt heerlijk rust.
maar dan komen de gedachten weer aan onze maat dir gister geopreerd werd.
zware operatie maar gelukkig lijkt het nu goed te gaan. was erg spannend.
En dan lig je op de bank te wachten voor ze je oproepen voor de massage... eeh hoe vaak zouden ze deze dekens eigenlijk ooit vervangen? enne is er ook iemand die deze bedden eens afneemt?
ook de hoestende en proestende medemensen die om ons heel liggen en lopen kijk je met argusogen aan...:" je gaat me toch niet besmetten met een of ander virus, he? " Want er wordt hier wat af gesnotterd.
en dan bedoel ik niet de tranen...
maar goed je wit niet al te paranoia worden en gaat weer rustig verder met ademen.
dan komt de massage, en daar op de tafel liggende hoop je ook dat deze zo nu en dan een poetsbeur krijgt, want als de gene voor je er op heeft liggen rochelen... nou ja . je snapt het wel. wil er ook niet et veel over na denken... maar het speelt zo nu en dan toch wel even.
zo zal nu even uitrusten voor we weer het dorp in gaan.
fijne dag allemaal en tot snel maar weer. groet A

  • 21 Oktober 2011 - 11:18

    Tineke Z.:

    Zit net achter de computer en plong daar is al weer een mail van jullie. Mooi dat je zo kunt volgen waar jullie mee bezig zijn. Hoeven jullie niet te ver om te kunnen mailen? en hoeveel computers staan daar dan ongeveer?
    Ben vanmorgen naar Dier onder dak, op de fiets geweest, want mijn auto moest voor de keuring. Het was wel frisjes maar gelukkig droog.
    Nou de groetjes van Tineke.

  • 21 Oktober 2011 - 11:34

    Heit En Mem:

    We zijn weer helemaal bij Groeten Heit en Mem

  • 21 Oktober 2011 - 15:11

    Durk:

    hoi ans
    weer even je berichtje gelezen. is hier nu 5 uur.jullie komen goed door de kuren heen zo te lezen. kom maar weer thuis want dan hebben de thuisblijvers ook weer rust. denk nu veel meer aan jullie als anders,dus we leven wel mee met TR.gaat het wat minder, ze is van de sonde voeding af en dan moet ze zelf meer eten! dit lukt niet zo goed,beroerd,en overgeven, dus vanavond sluit ik weer een zak met voeding aan. moet nu ook weer meer huishoudelijk werk doen!!!!! maar doe ik met plezier. ga vanavond maar even naar de nachtbar, zien jullie eeltje ook nog es.veel plezier en P.W. E.T.Z. kroepies d

  • 21 Oktober 2011 - 15:30

    Rommy:

    Maar flink aan de vitamine C en niet teveel nadenken hoor!!Volgens mij zijn ze daar veel schoner dan in de jaren 90 dus....
    Vanavond eten we stamppot. lekker weer al die winterkost. Staat er bij jullie nog steeds pizza op het menu, die vond ik altijd erg lekker. Elza heeft een leuk ding gemaakt de uitleg staat op haar blog een pinkeeper. Met cupcakes erg leuk. Donderdag ga ik met mijn moeder na de hobby beurs in Leeuwarden, daar heb ik mega veel zin in. Hopelijk doe ik daar weer veel inspiratie op! Het is de 30 ste keer en er zijn extra demo's enz. Ben nu nog steeds druk aan het kaarten maken. Een winkel heeft een bestelling geplaatst maar ik voel me soms net als de reclame met die vrouw die aan het garnalen pellen is en dat de boten binnen blijven komen met nieuwe garnalen. Hahhaha, maar er is geen haast bij dus dat scheelt. Het was hier vandaag erg mooi weer. Bij jullie ook nog?
    Nou, groetjes en liefs van ons allemaal.

  • 21 Oktober 2011 - 18:18

    Heide Pykfijn:

    fijn om nog iets van jullie tehoren kun je van ons niet zeggen want het verhaal dat ik heb getypt is plotseling verdwenen

    groetjes en veel liefs van ons allemaal

    de heide pyken

  • 21 Oktober 2011 - 18:18

    Heide Pykfijn:

    fijn om nog iets van jullie tehoren kun je van ons niet zeggen want het verhaal dat ik heb getypt is plotseling verdwenen

    groetjes en veel liefs van ons allemaal

    de heide pyken

  • 21 Oktober 2011 - 18:18

    Heide Pykfijn:

    fijn om nog iets van jullie tehoren kun je van ons niet zeggen want het verhaal dat ik heb getypt is plotseling verdwenen

    groetjes en veel liefs van ons allemaal

    de heide pyken

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

Slowakije 2011

kuurreis naar Piëstanie

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2011

goede morgen allemaal

29 Oktober 2011

laatste letters

28 Oktober 2011

weg

27 Oktober 2011

laatse loodjes

26 Oktober 2011

goeie middag

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 68831

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: