13 okt - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu 13 okt - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

13 okt

Blijf op de hoogte en volg

13 Oktober 2012 | Slowaakse Republiek, Piešťany

het wordt hier nog al druk op het moment, twee computerers en 6 mensen uit Israel, ik kan mezelf bijna niet horen denken.
zo ervaren anderen dat dus ook met een keppeltsje Fryzen naast hebn denk ik.
mijn berichtje van gister is dus nergens meer te bekennen, helaas, ik had er best wel een lang stuk neer getikt terwijl ik weinig te melden had. dat is ook wel erg kustig vond ik zelf.
Ik ga maar luid op praten zodat ik weet wat ik hier neer ga zetten.
Het snelle taaltje leidt me ontzettend af.
Gaatse heeft vandaag een nieuw boekje gekregen, hij is de zijne kwijt geraakt.
Vanmorgen bij de groepengym is er iemand met zijn boekje er vandoor gegaan...een heel geregel om weer een nieuw programma te krijgen, maar nu heb ik wel weer wat om te schrijven ;)
misschien komt het dit weekend nog boven water.
we waren vandaag laat aan het kuren , dus voor Gaatse zat een middagslaapje er niet in en ik heb mijn boekje eerder bij Parafango door de deur gedaan, kreeg wel een reprimande ( denk ik) maar was wel eerder aan de beurt. dus kon ik wel een tukje doen.
G en D zijn later het dorp in gegaan en ik heb mijn lapjes even tot sterretjes gemaakt. dus twee sterretjes er bij, is niet zo'n slechte opbrengst.
nu zal ik een hapje gaan eten en morgen staat een tripje Tesco op de planning om de dag door te komen.Maar eens kijken hoe de bussen rijden....
De andere groep was er vanmiddag al, dus die zijn vanmorgen erg vroeg vertrokken. ze zitten niet bij ons in de eetzaal.
fijne dag verder en laat vooral een berichtje achter ;)
Anneke

  • 13 Oktober 2012 - 19:17

    Elza:

    Hoi wat goed van je dat er twee sterretjes af zijin.
    Ik heb weer een kerstornamentje af en wat tasjes maar dat wist je denk ik al.
    Straks zal ik proberen een stitchery af te krijgen, het is hier pokkenweer, koud en nat.
    Groeten van Joke die belde gisteravond even. Alles is daar prima.
    Morgen even lekker rustig aan we hoeven even helemaal niets.
    Ben van plan ook nog wat beertjes te breien wie weet kan dat morgen.
    Fijne zondag en de groeten aan Gaatze.
    Groetjes en nog even doorzetten.
    ELza.

  • 13 Oktober 2012 - 19:21

    Alie Groen:

    Hallo Anneke de eerste week zit er op, nog vier dagen en het aftellen begint al weer.
    Ik was gisteren gewoon onwennig dat er maar niets kwam van die kant, gelukkig vandaag wel weer, en ja waar het spul soms blijft op Internet.
    Jammer dat het andere groepje Friesen niet bij jullie zit, wat lastig met een praatje maken en eten ruilen,maar ja dat heb je als je met een Duitse maatschapij gaat, dan kom je er ook tussen te zitten.
    Ik denk dat ik dit jaar een goede beslissing heb genomen om niet te gaan, momenteel zit ik in een emotionele achtbaan, we zitten te wachten op babynieuws van onze zoon en we zitten te wachten op een verlossend telefoontje van de broer van Roelof, zijn vrouw is vannacht opgenomen in het UMC in Groningen, zij heeft vijf epileptische aanvallen opeenvolgend gehad en ligt nu in coma, we moeten afwachten hoe ze er uit komt.Je ziet wanneer ik daar was geweest, liep ik te stuiteren door de gangen.
    Ik wens je veel winkelplezier op het uitstapje morgen, wij maken hier er het beste van
    groetjes

  • 13 Oktober 2012 - 20:26

    Tineke Z:

    Lijkt mij lastig computeren met zoveel mensen om je heen, en dan ook nog zo luid.
    Heb je geen oordopjes mee? Is het eten naast platte spruitjes nog wat eetbaar?
    Dus je hebt je lapjes wel mee, Gaatse heeft zijn gereedschap zeker niet mee.
    Het is hier nu echt herfst geworden; veel regen.
    Ben gisteren naar de poesjes geweest in Dier onder Dak. Ze hebben een open dag
    gehad en toen hebben heel wat poesjes een nieuw baasje gekregen.
    Morgen zijn jullie daar al weer een week, gaat het bij jullie ook zo snel om?
    Nou de groetjes en ik hoop dat Tesco morgen leuk wordt.
    Tineke Z.

  • 13 Oktober 2012 - 21:00

    Tineke Z:

    Nog even een berichtje van mij. Belde net even met pa en moe en toen hoorde
    ik dat pa verteld had van de overleden poes. Ik had dit met opzet niet gezegd
    om jullie niet te belasten met negatief nieuws, maar ja het was al gezegd.
    De nodige tranen hebben al gevloeid en Mûske is er niet meer. Hij had al een
    ruisje bij het hart, en toen heeft er een bloedpropje, dat losgeraakt is bij het
    hart, een ader verstopt. Daardoor verlamde zijn hele achtereind.
    Dat was een heel naar gezicht. Hij kon ook niks meer ophouden.
    Heb hem nog een paar dagen thuis gehad. Met warme dekentjes, massages
    en pijnstillers hebben we nog geprobeerd hem te redden. Hij wilde ook niet
    meer eten en er was geen vooruitgang. Om hem verder lijden te besparen,
    hebben we besloten hem te laten inslapen. Hij is heel rustig op mijn schoot
    ingeslapen. Zolang had ik hem nog niet eerder op schoot gehad; mijn poezen
    zijn jammer genoeg niet zulke schootpoezen.
    Tineke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

reisverslag

kuurreis

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2013

voorbereiding

28 Oktober 2012

weer thuis

27 Oktober 2012

weer naar huis

25 Oktober 2012

dokter 2

23 Oktober 2012

dokter

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 69117

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: