zondag - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu zondag - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

zondag

Blijf op de hoogte en volg

14 Oktober 2012 | Slowaakse Republiek, Piešťany

het is vandaag zondag, een ruistdag, ook hier in het kuuroord.
Ik heb de rust van Slendit opgezocht om te internetten. ben nu in de Kaviaren bij "Smiley"( voor de insiders) maar die werkt vandaag niet. Gaatse en Durk zijn samen op stap en ik ben even een berichtje aan het schrijven aan jullie, mailtjes lezen en op de hoogte te blijven via FB.
het is hier heerlijk rustig ;)
in de hal is het erg druk door vertrekkende mensen en in het computerhokje was er ook redelijke opkomst, vandaar mijn uitwijken naar hier. Bakje thee erbij.
Alleen wat last van mijn ogen , ik zie wat wazig , dat heb ik zo nu en dan, dus let niet te veel op de tikfouten.
het regent hier momenteel., dus waar de mannen heen zijn getogen geen idee, ik weet dat D een hekel aan regen heeft, dus zal het niet ver zijn...
het is zonmeteen weer voedertijd en zal mijn netbookje nog even van te voren naar de kamer brengen.
Vanmiddag een poging ondernemen met de bus naar Tesco en terug.... verder vrijwel geen plannen...Gister wilden de mannen naar de nachtbar, mar we zijn bij Alie op de kamer beland en de nachtbar is niets gewordne, die heeft dit jaar nog geen omzet van ons gehad, ach nu de andere groep geariveerd is zal dat wel wat bij trekken.
heb verder wein9g te melden, sorry, niets beleefd....
o, ja, de groep die gister gekomen is komt bij ons in de eetzaal ( die bij ons in het hotel zitten dan, he)
dus dna kunnen we weer even bijkletsen.
al moet ik zeghgen dat we nog nooit zo leuk hebben gezeten , we zitten aan een ronde tafel en dat praat leuk met elkaar, aan een lange tafel spreek je die op de kopse kanten zitten niet zo goed. dit is een veel betere oplossing.
een fijne en gezegende zondag allemaal. groeten Anneke

  • 14 Oktober 2012 - 13:12

    Klaske:

    Heej Anneke
    Hjir is de wike omflein, by jim ek?De typfouten folle mei hjêr, ik snap it ferhaal hielendal;-))
    hoe liket ut, 2 stjerkes per dei, dan sjit it op..
    Noflike snein,Klaske

  • 14 Oktober 2012 - 19:35

    Dick En Wietske En De Kinderen:

    Hallo luitjes
    Dus ewen uitrusten van al het kuren,ewen doen waar jezelf zin in hebt ook weleens lekker.
    De eerste week zit erop.Ga je ook nog knutselen tussen het kuren door of heb je het thuis gelaten.?
    Zelf ben ik met van alles en nog wat bezig,kleine beertjes breien, beren in de textielverharder erg vies werkje maar een leuk resultaat kerstkaarten maken allemaal produktie voor de kerstmarkt.
    Je ziet ik verveel me niet en de rustiger tijden wil ik nieuwe gordijnen naaien alles op zijn tijd.
    De wintermaanden komen weer aan.
    Het was hier de hele dag regen en nog eens regen,bij jullie ook las ik.
    En de heren waren op stap,en er was een nieuwe groep gearriveerd,dat is dan denk ik ook wel gezellig om de ronde tafel.
    Laura krijgt woensdag een beugel duurt 70 min dat hij er in zit ,ben benieuwd.
    Vorige week heeft ze de elastiekjes gekregen.
    Priscilla mag volgende week met t-shirt zwemmen ,het begin is er .
    Stefan heeft afgelopen zaterdag 2-2 gespeeld tegen Harlingen.
    Nog een gezellige avond,
    Groetjes;Dick-Wietske en de kinderen

  • 14 Oktober 2012 - 20:56

    Tineke Z:

    Ja het was Mûske. Befke en Snoopy hebben het volgens mij
    nog niet echt door. Mûske plaagde hun wel eens een beetje, misschien
    zijn ze heel stilletjes wel blij. Broer Dinky vereet zijn verdriet geloof ik,
    want hij zeurt nu heel erg om eten.
    Dus jullie zijn nu de ridders van de ronde tafel geworden, nou ja als het maar gezellig is.
    Gelukkig de eerste week zit er weer op.
    Veel regen vandaag. Kom net bij pa en moe vandaan. De hondjes hebben
    weer heerlijk gespeeld, en liggen in diepe rust.
    Groetjes Tineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

reisverslag

kuurreis

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2013

voorbereiding

28 Oktober 2012

weer thuis

27 Oktober 2012

weer naar huis

25 Oktober 2012

dokter 2

23 Oktober 2012

dokter

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 68831

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: