dipje - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu dipje - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

dipje

Blijf op de hoogte en volg

17 Oktober 2012 | Slowaakse Republiek, Piešťany

Gister had ik even een dipje. het weer werkte daar ook heerlijk aan mee.
te donker om met lapjes te spelen (je ziet letterlijk geen steek) en Joukje niet om even gezellig mee te praten. maar na een smsje heeft ze even gezellig gebeld gisteravond.
we waren net op kamer en daar ging de telefoon.Gezellig.
Maar ik zal er aan moeten wennen dat ze niet mee is, want Duistland is haar erg goed bevallen.
Vanmorgen zat ik om half 8 al in het zwembad met groepengym.
was als laatse het bad in, heb een poos zitten stuntelen met die rot slotjes op de kastjes daar.
Toen was ik er klaar mee en heb mijn tas bij het zwembad gezet.grr dan is het weer helemaal Slowakije...zier er nu allemaal redelijk netjes uit, het stinkt er niet meer naar gore plee's en dan doen de sloten op de kastjes het niet....( en worden dus ook niet gemaakt tot iemand een hele heis gaat maken, en daar heb ik nou net geen zin in, er zijn mensen die dat veel beter kunnen)
Het zonnetje schijnt vandaag, dus dat zier er veelbelovend uit. denk dat ik maar eens ga kijken of het quiltwinkeltje nog bestaat.
Heb er nog niet kunnen kijken en dan is Prior ook een optie.
nou ja, ik zie wel.
eerst de kuren van vandaag maar even doorwerken.
schotse douche staat weer op het programma, helaas Rommy is er geen doedelzak muziek op de achtergrond, dat het de boel iest kunnen verzachten... daar ik kan zelf misschien de horlepiep gaan dansen ;)
nou ja, hoe dan ook, als het achter de rug is dan is het wel prettig.
op het monent moet je de delen waar je erg gevoelig bent goed beschermen...( helaas kom ik handen te kort) en de oorlellen blijken ook erg gevoelig te zijn als daar een venijnige straal op staat.
wat een klaagzang als ik het zo terug lees. maar asl het echt te gortig wordt kan ik altijd weg gaan hoor, ik zit niet in een badje gevangen, ik sta gewoom op de grond....
inmiddels ben ik er achter dat mijn horloge niet goed meer werkt, dus ik moet mijn andere om gaan doen met de kuur, tijd is erg belangrijk, Telaat is de kuur gemist en dat is niet de bedoeling...Misschien even kijken of de horlogeman er naar kan kijken of een nieuwe batterij nodig is.
Nou lieve mensen, de plicht roept weer, pas goed op jullie zelf.
lieve groet Anneke

  • 17 Oktober 2012 - 09:25

    Alie Groen:

    Goedemorgen Anneke, zo te lezen heb jij gisteren je D-Day gehad, je moet maar denken dan is die ook weer langs geweest.
    Vandaag op de helft dus je kan gaan aftellen, vanmiddag de zinnen maar even verzetten, en naar leuke lapjes gaan kijken.
    De pijnlijke schouders er maar onder en naar boven kijken, dan gaat het wel weer.
    groetjes en een dikke zachte knuffel
    alie

  • 17 Oktober 2012 - 10:15

    Elza:

    Hoi Hoi Anneke,

    Zo de misse dag is weer geweest en nu lekker op naar het laatste weekend.
    Voor het weer hoef je hier niet te zijn het is ook bij mij heel erg donker (geen steekje te zien dus).
    Vanmiddag maar lekker opvrolijken bij de lapjes winkel.
    Succes groetjes en sterkte met de kastjes.
    Elza.

  • 17 Oktober 2012 - 12:18

    Rommy:

    Hey Anneke,

    Ja, het dipje is vaak halverwege. Gelukkig heb je het nu gehad en kun je er weer positief tegenaan. Zijn er geen andere dames die met jou op stap kunnen naar de quiltwinkel, volgens mij zijn er wel meer creabeas in de groep. In ieder geval ik hoop dat je een leuke middag hebt. Shoppen doet een mens ook goed!!Dus neem maar een dikke beurs mee.....
    Jammer dat de doedelzak er niet was, dat is misschien nog een tip voor daaro. Knap dat je dat doet, lijkt me helemaal niks die harde stralen. Heb je ook nog reflexmassage en individuele therapie? Dat waren mijn favorieten samen met het spiegelbad. Lekker dat het zwembad niet meer stinkt naar pies en andere geuren maar nu weer een ander probleem. He, veel sterkte en jullie kunnen nu alweer aftellen
    !!
    Liefs van Rommy

  • 17 Oktober 2012 - 12:47

    Klaske:

    Heej Anneke
    Bist op é helft nog mar efkes de skouders d'r ûnder, mar gau efkes yn 'e quiltwinkel sjen, dat hellet dy fêst út de dip tinkst net?
    Wat ferfelend fan dyn klokje, misskien inderdaad de batterijen, mar die ha se fast wol yn Slowakye.
    Om it waar hoest hjir ek net yn fryslân te wêzen hjêr, it is hjir p....waar.Ik sa rinne om 1 oere, mar ik bin bang dat it net droech is.
    Noh Anneke oant de folgende kear Sterkte hé!.
    Groetsjes Klaske

  • 17 Oktober 2012 - 18:59

    Wybe En Iekje:

    Hoi Anneke en Gaatse,

    Jippie, nei hjoed kinne we wer oftelle!!! De fakansje is wer troch de midden!!
    Mooi dat it hjoed bij jimme wat betterder waar wurd, dan knapt je sin ek altiid wer op mei de sinne, fyn ik!!!
    En stjoer it mooie waar dan disse kant mar op, want wij kinne ek wol wat sinne bruke!!!
    FIerder is alles hjir best, Ik moat de hiele wike hast wurkje, dus lekker drok!!!
    Ik ha fan e moarn efkes mei freon Marten belle, om him efkes mei de jierdei fan Grytsje te feliciteren!!
    Der kamen joun wat famkes fan skoalle, en fierder holden se der net folle fan!!!
    Wij sille no efkes oan de macaroni, dus ik hald wer op!!!
    Groetnis oan Gaatse , en tot de oare kear!!!

    HOi, Iekje

  • 17 Oktober 2012 - 21:55

    Dick-Wietske En De Kinderen:

    Hallo broer en schoonzus
    Ja je hebt van die dagen,en als het weer dan ook nog niet meewerkt.
    Dan doet een telefoontje wonderen.
    Jullie hebben al heel wat kuurtjes gehad en ook vele varianten.
    Als ze maar werken.Ja dat is balen als de slotjes niet willen.
    Ik hoop voor je dat de quiltwinkel nog bestaat dan kan je je hart weer ewen luchten.
    Echt een pechdag dus want je moet wel bij de tijd blijven vooral met kuren.
    Hier was het vandaag wel redelijk weer .
    Ben vanmiddag met Laura naar de beugeltanarts geweest,heeft een veel kleurige beugel gekregen,duurde anderhalf uur en het was smoordruk in de stad.
    Priscilla begint al wat woordjes te lezen.
    Voor straks lekker slapen na al dat kuren.
    Groeten;Dick en Wietske en de kinderen

  • 18 Oktober 2012 - 10:01

    Anneke B:

    Hallo Gaatse en Anneke,

    Hier weer even een berichtje vanuit Baaium. We zijn een weekendje weggeweest, vandaar zolaat.
    Hoe gaat het met jullie? Kunnen jullie het nog wat volhouden? Het is al weer aftellen maar ik kan me zo voorstellen dat het pittig is. Het weer is hier niet echt geweldig. Veel regen en harde wind. De temperatuur is wel goed. Ik hoop dat jullie het nog even vol kunnen houden. Zet hem op en de groetjes aan Gaatse en alle anderen!!

    Lieve groet, Anneke B

  • 18 Oktober 2012 - 15:05

    Tineke Z:

    Hallo Gaatse en Anneke,
    Ja vervelend zo'n dip, maar jullie hebben het lang uitgehouen voor ie kwam.
    Ik hoop dat er niet weer één komt. Gelukkig zijn jullie nu over de helft.
    Leuk zo'n quilt-winkeltje, dan kun je je hart weer even ophalen.
    Ben gisteren weer even naar de kringloop geweest. (Hebben ze daar trouwens
    ook kringlopen?) Heb wat kleine knuffelbeertjes gekocht voor Wietske; daar
    maakt ze wat leuks van met textielverharder.
    Het is daar allemaal al weer kerstspul. Moet eerst maar eens op de
    vliering kijken wat ikzelf nog heb.
    Vond trouwens nog twee videobanden van Swiebertje. Leuk voor pa en moe.
    Misschien ga ik ze zelf ook nog wel bekijken.
    Nu stop ik, want ik zou om half 4 bij de buren op bezoek.
    Groetjes van Tineke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

reisverslag

kuurreis

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2013

voorbereiding

28 Oktober 2012

weer thuis

27 Oktober 2012

weer naar huis

25 Oktober 2012

dokter 2

23 Oktober 2012

dokter

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 68815

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: