verkouden - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu verkouden - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

verkouden

21 Oktober 2012 | Slowaakse Republiek, Piešťany

vandaag een rustige dag gehad.D en G zijn de hort op gegaan en zijn samen met de bus gegaan. ze hebben een bus gepaket en zagen wel hoe ze thuis kwamen. het is gelukt,ze waren met het eten weer terug.
ik ben verkouden en heb mij rustig gehouden. heb geslapen en heb bij Coba op het balkon gezeten en thee gedronken en even bij gepraat.
toen zou ik gaan internetten maar heb weer geslapen...
daarna bij Alie nog een bakje koffie gedaan en zijn we gaan eten, en daar kmen de mannen weer. ze hadden een leuke dag gehad zeiden ze. dus ik zal nog even horen wat ze bekeken hebben.
zometeen even een bakje doen. en dan de laatste week aftellen.
heerlijk.
liefs A

• 21 Oktober 2012 - 21:19

Elza:

Rustig aan met je verkoudheid en inderdaad lekker veel slapen.
    Wij zijn ook bekaf.
    Heerlijk met de meiden naar zee geweest en een heel eind gelopen.
    Lekker gegeten en spelen.
    Wat een popkes , wij gaan straks ook lekker slapen.
    Nog een fijne week.
    Groetjes ELza.

• 21 Oktober 2012 - 21:20

Alie:

Hallo Anneke, de laatste vrije dagen zitten er ook weer op. Nu nog een week er tegen aan en dan weer lekker naar us Fryslan.
    Lekkere rustige zondag zonder het gezeur van G en D even bijkletsen met de dames.
    Heb je al leuke lapjes gevonden, zo te horen was het goed weer thee drinken op het balkon, de beloofde 20 graden zijn hier bij lange na niet gehaald, het was een koude trieste dag wat het weer aan ging.
    Ik heb een mooi boek, mijn dag was goed.
    sterkte voor de laatste loodjes, groeten aan iedereen

• 21 Oktober 2012 - 21:39

Klaske:

Hast in lekker rustig deike hân, wy hjir ek, de mannen wienen nei sc.Heerenfean, dus ik ha lekker oant nifeljen west..
    Ferfelend ast ferkâlden bist, it is er wol krekt waar foar.
    No rustig oan, noch in wykje Anneke..
    Groetsjes Klaske

• 22 Oktober 2012 - 08:11

Iris:

Ha buurtjes,

Wat fljucht de tiid en noch efkes dan binne jim wer werom. Ik haw al dyn ferhalen troch west, leuk om sa mei jim meilibje te kinnen. Noch efkes fol hâlde.
    Wy hawwe in leuk wykein hân (wol spitich dat Jentje en ik beide wat gripich binne, net slim genôch om syk te wêzen mar ek net fris).
    Freed wie Maup jierdei dus meet en greet de Algra'tjes yn Wommels en dêrnei nei it feestje fan Leo. Gesellige jûn.
    Sneintemoarn wie der tsjerke yn Baaium en Jentje en ik binne dêr ek efkes op ta west. Dêrnei west te fytsen mei Jardi nei it Spannumer bosk. Oja, sneon haw ik in nije elektryske fyts kocht. Lekker hear en no bin ik fan'e moarn nei't wurk gong op'e fyts. Mar, wat is it om kertier foar 7 noch nacht en it wie ek noch mistich. Bah, troch setten en hooplik fan'e middei mei hearlik waar wer werom want it is net kâld.
    No, ik moat no gau oan'e slach. Meitsje der noch in leuke tiid fan!! Groetjes Iris