19 okt - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu 19 okt - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

19 okt

Blijf op de hoogte en volg

19 Oktober 2012 | Slowaakse Republiek, Piešťany

prachtig weer, lekker op het balkon van het weer kunnen genieten.
er gaan een opaar naar de nachtbar , maar ik heb geen zin.
vandaag een rappe kuurdag gehad, heb wel wat eerder mijn boekje ingeleverd op bepaalde plaatsen, maar wel gelukt dus.
lekker bij Alie koffie op kamer gehad en op balkon in de zon gezeten, en vanmiddag op eieg balkon in de zon gezeten.
rustig dagje gehad. G is weer oke, en denk even om het eten...
eigenlijk heeft ie gewoon in de zoveel tijd even een misse dag, en dat wss gister dus.
nou gaat het weer goed.
verder weinig gedaan, dus weinig neis.
lieve groet Anneke

  • 19 Oktober 2012 - 21:21

    Elza:

    Fijn dat het weer beter gaat met G. hier bij ons is het ook mooi weer aan het worden.
    Af en toe wat regen en verder warm en zonnetje.
    Alles gaat hier rustig zijn gangetje, beertjes af en ze hebben ook al een broekje en truitje aan.
    Morgen even goed opbergen want als de meiden zondag komen wil ik niet dat ze de beertjes tegenkomen.
    Fijn weekend en zet hem op volgende week, dan kun je weer aftellen.
    Liefs en groetjes Elza.

  • 19 Oktober 2012 - 21:21

    Elza:

    Fijn dat het weer beter gaat met G. hier bij ons is het ook mooi weer aan het worden.
    Af en toe wat regen en verder warm en zonnetje.
    Alles gaat hier rustig zijn gangetje, beertjes af en ze hebben ook al een broekje en truitje aan.
    Morgen even goed opbergen want als de meiden zondag komen wil ik niet dat ze de beertjes tegenkomen.
    Fijn weekend en zet hem op volgende week, dan kun je weer aftellen.
    Liefs en groetjes Elza.

  • 19 Oktober 2012 - 21:56

    Tineke Z:

    Gelukkig dat het weer wat beter gaat met Gaatse. Hoop niet dat ie meer misse dagen heeft.
    Dus volle bak gisteren met zwemmen. Ik was vanmiddag ook te zwemmen. Wij lagen met
    z'n vieren in het bad, dus we hadden alle ruimte. De laatste tien minuten lag ik er zelfs
    alleen in. Net een prive zwembad.
    Bij ons is het ook mooi weer. Vanmorgen eerst nog een dikke bui, en daarna mooi weer.
    Zou dit weekend mijn zomerjassen uitwassen, maar ik wacht nog maar even geloof ik.
    Vanmorgen ben ik naar Dier onder dak geweest. Gurbe de zwarte kater die al twee
    jaar in het asiel zat, is geplaatst. Hij heeft een heel mooi plaatsje gekregen.
    Verder zijn er een aantal lieve, mooie, jonge poesjes. Ik laat mij maar niet verleiden.
    Nou het is al weer bijna weekend. Nog even volhouden en jullie zijn weer thuis.
    Groetjes Tineke

  • 20 Oktober 2012 - 19:01

    Rense En Hiltje:

    Alles gelezen Groeten Heit en Mem Z

  • 20 Oktober 2012 - 19:01

    Rense En Hiltje:

    Alles gelezen Groeten Heit en Mem Z

  • 20 Oktober 2012 - 19:01

    Rense En Hiltje:

    Alles gelezen Groeten Heit en Mem Z

  • 20 Oktober 2012 - 19:01

    Rense En Hiltje:

    Alles gelezen Groeten Heit en Mem Z

  • 20 Oktober 2012 - 19:01

    Rense En Hiltje:

    Alles gelezen Groeten Heit en Mem Z

  • 20 Oktober 2012 - 19:36

    Doubre:

    Hey Anneke,

    Zo nog maar een kleine week en dan zit het er weer op. Fijn dat G. weer oke is. Niks aan om daar ziek te worden of te zijn. Dus niet mee naar de nachtbar. Heeeeeeeeeeeeeeeeel verstandig!! Zoveel zal daar ook weer niet te beleven zijn en Joukje en ik zijn niet mee, dus wat heb je er dan te zoeken he???Jammer dat het niet zo'n grote groep is het was meestal wel supergezellig met zijn allen daar naar toe en dan even te dansen op een leuk ziekje. Merk je al iets van de kuren, dat je er wat van opknapt? Dat is vaak wel zo na de tweede week. Je zult volgende week alle kuren wel lekker vroeg hebben zodat je 's middags vrij bent. Vanmiddag heb ik een leuk haakboekje gekocht. Dat wordt mijn volgende project. Gisteren de hele dag op de markt geweest. J. was gelukkig vrij en zat er zo nu en dan ook bij. Redelijk goed verkocht dus alles moet weer wat aangevuld worden.Joukje was er ook nog even met Mark en ik denk dat we volgend jaar met zijn allen naar Bad Pyrmont moeten hoor!
    We zijn allemaal nog wat snotterig en hoesterig maar hopen dat het binnenkort eindelijk over is. Maar als ik dokter moet geloven heeft half nederland hetzelfde. Dus wat dat betreft hoeven jullie nog niet thuis te komen!
    He, voor morgen alvast een fijne dag. Ook nog plannen voor een uitstapje?
    Liefs en groetjes van Doubre

  • 20 Oktober 2012 - 19:36

    Doubre:

    Ja, ik heb ook alles gelezen hoor!!
    Groetjes aan Ytje en Coba.

  • 21 Oktober 2012 - 11:09

    Trijntje Bekhof:

    Lees jou verslagen met veel plezier. Zo kan ik met jullie meeleven .Doe iedereen de groeten en nog een goede kuurweek, dan heb je er alweer 3 weken opzitten,

    Groetjes Trijntje

  • 21 Oktober 2012 - 17:56

    Dick En Wietske En De Kinderen:

    Hallo broer en schoonzus,
    Het schiet op bijna weer naar hollandse bodem,zet hem op.
    Het is zondagmiddag met echt herfstweer ,de gekleurde bladeren dwarrelen weer rond,
    Jullie zaten heerlijk op het balcon van het mooie weer te genieten moet ook op zijn tijd na al het kuren
    De kinderen hebben een weekje vrij,dick heeft ook vrij en ik blijf gewoon doorwerken.
    Kan Dick mooi op de kinderen passen,
    Priscilla mocht afgelopen week met een tshirt zwemmen en dat ging best goed.
    Nu ligt ze op de bank heeft oorontsteking.
    Gelukkig dat het met Gaatse weer wat beter gaat.
    groetjes;Dick en Wietske en de kinderen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

reisverslag

kuurreis

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2013

voorbereiding

28 Oktober 2012

weer thuis

27 Oktober 2012

weer naar huis

25 Oktober 2012

dokter 2

23 Oktober 2012

dokter

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 69118

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: