donderdag - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu donderdag - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

donderdag

22 Oktober 2015 | Slowaakse Republiek, Piešťany

goedemorgen,
de eerste twee kuren zitten er op voor vandaag.
vanmiddag half drie mag ik weer gymmen in het water en kwart voor vier wordt ik bij de parafango verwacht.
man wat ben ik moe, ben gister vroeg gaan slapen en als een blok in slaap gevallen. werd wel om half twee weer wakker met het gevoel dat ik al een hele nacht gedraaid had...dus niet. Dan valt het weer terug in slaap komen niet erg mee... :)
gisteravond zijn we nog even naar het zwembad van het hotel geweest.
we hebben allebei het gevoel of alles net een graadje minder warm is. zo ook het oefenen in het water en het zwembad, ook het spiegelbad was gister 36 graden en dat zou 37 zijn. nou ja misschien wel beter.
onze buren zijn wat hardhorend, ik hoor hun tv steeds jeuzelen op de achtergrond.
stond op de weersvoorspelling voor vandaag alleen maar regenwolkjes
maar volgens mij regent het nu niet, het is wel wat mistig..
zo dat was het voor nu even, er is weinig te vertellen, het is hier vrij rustig...zo rustig dat mijn hubby lekker ligt te tukken op dit moment...we waren vanmorgen ook erg vroeg....alweer...
fijne dag allemaal

• 22 Oktober 2015 - 15:27

Alie Groen:

Hoi Anneke, nog even en de eerst week zit er al weer op, in het weekeinde bijkomen en dan er weer vol tegen aan.
    Sterkte er mee en de groeten jou hubby

• 22 Oktober 2015 - 17:58

Elza:

Hoi Anneke en Gaatze lekker veel slapen en rustig aan.
    Nog even en het is weekend.
    Hier ook weer ietsje beter, denk dat ik ziek ben geweest van de griepprik.
    Maandag wil ik gaan beginnen met het KHA dieet.
    Wat vinden ze in Piestany er van dat je zoveel bent afgevallen.
    Groetjes ELza.