afgevoerd - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu afgevoerd - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

afgevoerd

31 Oktober 2015 | Slowaakse Republiek, Piešťany

dat waar je dus voor voor bent, gebeurde de dame achter ons... afgevoerd door een zuster...
man dat wil je toch echt niet hier...of eigenlijk waar dan ook...
maar zeker niet hier...
ik liep net met Rixte naar een kuur en daar kwam de rolstoel aan, met de dame er in ...hoofd wat wegdraaiend, want ja, mensen kijken... balen voor haar. hoop dat ze gauw weer opknapt.
ik had net even tijd voor een bakje op kamer,
zometeen nog naar lazer en nog groepen gym in het water...
daar het spiegelbad van vanmorgen maar even weg douchen en dan vanmiddag maar even op de struun... kijken of we Tesco ook lopend vanaf het station kunnen vinden....dan hebben we de dag ook weer om .
nog een week...
vandaag zetten Akke en Tineke af samen met Richard. die hebben hun kuren er op zitten. de dames waren een week eerder begonnen dan de rest van het clubje.
de zon doe hier haar stinkende best om door de mistlaag een weg te banen...ik hoop dat het haar lukt, zodat we straks volop kunnen genieten van de stralen...
fijn weekend en oan't sjen

• 31 Oktober 2015 - 09:50

Elza:

Nog even en ook jullie mogen weer naar huis.
    Heb je het quiltwinkeltje nog gevonden.
    Het is hier nu al weer prachtig mooi weer.
    Ja het is inderdaad iets wat je niet wilt afgevoerd door de zuster, zuster Maria is er allang niet meer die was nog wel erg lief als ze iedere dag langs kwam.
    Fijn weekend en zet hem op. Groetjes Elza.

• 01 November 2015 - 23:02

Willy:

We zijn naar de open dag van Femke,s boomkroon geweest. Dit was een erg geslaagde dag. Het was erg druk dus zijn wij maar in de catering gegaan. Ik heb de honing ook en de rest is verkocht op de open dag. Vandaag zit het dicht van de mist. Ik hoop als jullie terug komen wat helderder is. Groetjes Willy