Dag 3 - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

Dag 3

19 Oktober 2016 | Slowaakse Republiek, Piešťany

Zo weer een dag om . Een beetje grauwe dag qua weer.
Het was weer een dag met warme kuren, veel zweten en dwalen over de gang en door het hotel.
De duitse dame met de witte krullen die ik gister in de gang trof was vandaag .minder vrolijk... ze wat met de gym in t water door haar knie gegaan en kon sinds dien niet meer zonder krukken lopen ...
Balen voor haar . Met rx in het spiegelbad...erg lol gehad zij in het ene bad ik in het ander... met gebaren natuurlijk want er mag niet gekletst worden ..
En voor vandaag had ik geen eten besteld... helemaal vergeten ...was dat andere jaren een dik drama... het loste zich vanzelf op door me iets te bregen zomaar ...
'S middags na het rusten op de bus gestapt en op naar het quiltwinkeltje.... en ja die xat er nog tot mijn grote vreugde.
Alleen jammer dat op het trottoir struikelde... die zijn hier erg oneffen...
Nu is mijn schoen stuk gegaan en zal ik morgen moeten zoeken om een schoenmaker. Helaas is die in Prior niet meer aanwezig ...
Nu maar gauw slapen .morgen weer vroeg dag ..7.00 weer op de kuur... zal je maar niet appen Klaske

• 20 Oktober 2016 - 07:53

Klaske:

Meist my altiid appe fanke!xxx

• 20 Oktober 2016 - 07:55

Mar net foar sânen ;-)

• 20 Oktober 2016 - 08:15

Alie:

Goedemorgen
    Je zit zo te lezen al weer aardig in het ritme.
    Hopelijk vind je snel een schoenmaker
    Anders maar even vragen.
    Groetjes Alie

• 20 Oktober 2016 - 09:37

Elza:

Gelukkig het quiltwinkeltje gevonden kun je weer heerlijk met de lapjes in de weer.
    Wat jammer van je schoenen, schoenmaker moet ergens zijn te vinden.
    Heerlijk om met grauw weer lekker in de warmte.
    Hier ook heel donker weer.
    Lekker zo doorgaan, voor je het weet is het weekend.