Op de helft - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu Op de helft - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

Op de helft

26 Oktober 2016 | Slowaakse Republiek, Piešťany

Weer mijn bericht verdwenen.
Dan maar weer opnieuw.
Vanmorgen vroeg gegeten dus om iets over 7 zat ik al aan het ontbijt samen met een tafelgenoot die ook vroeg aan de bak mocht.
Gelukkig proberrde de zon er door te komen, dat maakt het allemaal wat vrolijker.

Eerste kuur om 8.10... was nog redelijk rustig op de gang en ik mocht ook war eerder binnen.altijd prettig.
Zo ging het vandaag ook in de modder...de eerste x vond ik het niet erg warm nu gewoon gevraagd m de deken .. iets meer werk voor haar maar dat is dan niet anders .

Water gym was mijn laatse vandaag. En morgen mijn eerste kuur.
Wat de schoen betreft... seconde lijm is het geworden .
Volgens mijn man zou het niet blijven zitten, maar het zit nog steeds vast.en mocht het nodig ijn zit er nog genoeg in het flesje om de rest van deze kuur de boel ff bij te werken .
In mijn tussen uurtje kreeg ik nog telefoon .( thanks J.) Altijd goed je ff te horen...
Nou ik kap er mee. Morgen 6.00 gaat de wekker weer
Trusten

• 27 Oktober 2016 - 10:34

Elza:

Hier vandaag een (drukke) dag, zoals je gezien hebt op FB staat het keukenblokje, wat ben ik er blij mee. Lekker meer ruimte. Zaterdag de rest.
    Vandaag zwemmen, quiltcafe en dan voor de griepprik. Dus heel veel heen en weer fietsen vandaag.
    Gelukkig is het nu erg mooi weer.
    Nog een mooie dag vandaag en groetjes , fijn dat je het zo opgelost hebt met de lijm.

• 30 Oktober 2016 - 18:40

Iris:

Hallo G&A. Heb zojuist al je berichtjes gelezen, leuk hoor. Wat gaat de tijd snel, alles goed verder?
    Gisteravond hebben Jentje en ik de "nacht van de nacht" gelopen. Om 20.00 uur verzamelen in Leons en dan via de landerijen gelopen naar Jorwert. Na een kopje koffie en een stukje koeke weer in het donker terug. Was erg mooi/leuk om te doen. Daarna nog even in het dorpshuis geweest waar de uitslag net bekend werd van de slimste Baaiumers.
    Nu even douchen..... liefs, ook van Jentje