Tweede week dag 2 - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu Tweede week dag 2 - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

Tweede week dag 2

25 Oktober 2016 | Slowaakse Republiek, Piešťany

Heel verhaal geschreven en nu is het weg...slechte wifi

Nu zottende bij "Smiley " de ober met de lach van oor tot oor...en sterke wifi, doe ik nogmaals een poging .
Vanmorgen om 6.00 ging de wekker de kuur begon om 7.00
Een beetje moeite met wakker worden .
Na het spiegelbad een massage...
Opladen bij electro en de ergo voor de schouders en handen.
Dus vroeg klaar deze dag...
Vanmiddag regende het eerst maar toen we naar het centrum gingen was het gelukkig droog .
Niet koud. Koffie, boodschapjes en daarna weer op naar de eetschuur.
Nu dus samen met A en R een bakje in de kaviaren van Spelndit.
Fijne avond

• 25 Oktober 2016 - 21:18

Alie:

Dus die gladjanus (smiley) werkt er nog steeds.
    Doe A en R en andere bekenden de groeten.

• 26 Oktober 2016 - 09:36

Elza:

Klinkt allemaal weer net zoals vroeger, maar dat is het natuurlijk allang niet meer.
    Het is hier inmiddels prachtig mooi weer.
    De keuken gaat op zijn kop vandaag, Henk is vrij en we gaan los.
    Fijne dag morgen en groetjes van ons.

• 26 Oktober 2016 - 19:30

Elly:

Hoera eindelijk je blog gevonden. Heeft Iris mij verteld. Die hebben hier net hun buikje weer gevuld. (woensdag vandaag). Wat hebben jullie een druk en zwaar programma. Is je schoen al weer heel? Het was hier vandaag ook behoorlijk koud maar morgen vertelde Piet mooi weer. Ik ben benieuwd dan kan ik tenminste op de fiets
    . Morgen naar rondom het woord en de brief van Jakobus is aan bod. Zal wel weer een leerzame en gezellige ochtend worden. Zo jullie zijn nu al weer 1 1/2 week weg dus de hlft zit er op. Maak er wat van en de groetjes aan Gaatze . Lieve groetjes van Elly

• 26 Oktober 2016 - 21:59

Tineke:

Hoi Gaatse en Anneke,
    Zo nu zijn jullie al weer op de helft! Dan kan het aftellen beginnen.
    Was aardig fris vandaag. Ben op de fiets naar de kringloop in Dokkum geweest,
    want de auto was bij de garage voor keuring en grote beurt.
    Ben gister weer even bij de poesjes geweest. die maken het goed, volgens mij waren ze zelfs
    een beetje gegroeid. Er lag ook een dode vlinder, die hadden ze zeker gevangen. Mijn Plúske
    vangt die ook, alleen hij eet ze met "huid en haar" op. Moest een heel eind rijden naar Kollumerzwaag,
    want ik kon niet door de Mieden, omdat de brug daar gestremd was.
    Nou de groetjes maar weer, van Tineke.